positie panty/legging: waar te koop??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caro1, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Vandaag de hele dag regen :(, ik begin te verlangen naar een legging of dikke panty maar kan ze nergens vinden. Bij de hema uitverkocht, bij h&m alleen een panty in wijnrood (wel legging geloof ik) en bij v&d ook al niks (in de webshop). Wie weet waar je goede positie panty's kan kopen?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een positielegging van de h&m gehad en die zat erg lekker.

Ik heb geen idee waar je positiepanty's kan kopen, maar als je een maatje groter besteld kan je dan niet een gewone aan?

3. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Ik heb normaal gesproken maat 38/40 en van panty's altijd 56 omdat ik lange benen heb (niet achterlijk lang hoor, maar vind het altijd zo verschrikkelijk als een panty afzakt en je met het kruis op je knieen loopt) en vind die in mn taile echt strak zitten. Maar legging van h&m zal ik gaan uitproberen, thanks!

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb ze wel bij de H&M gekocht (gewone zwarte doorzichtige). Prenatal verkoopt ze ook. Bij de Hema heb ik ze nog niet ontdekt...

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Miss Etam heeft ook goede, vind ik! En ik heb ook een aantal leggings in grotere maat gekocht, gaat ook prima!

6. Niekje1

Niekje1 Lid

20 feb 2012
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik was net bij de Kruitvat en daar lagen positieleggings in de aanbieding donkerblauw en zwart.

7. gwen84

gwen84 Lid

14 jul 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de website van Zalando krijg je ze ook! Nadeel is wel, je moet er 3 dagen op wachten! Maar vandaag zal wel niet de enigste dag met regen zijn :(

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Idd bij kruidvat. H&m is ook goed.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Noppies heeft ook goeie! Nu in de "aanbieding" 2 voor €40..

10. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.030
    292
    83
    Vrouw
    Hier ook zwarte positieleggings van H&M, vind ze ook fijn 'hoog' zitten en hebben niet een hele strakke band. Heb ook 1 van Mamalicious, maar die band vind ik nu (met bijna 37 weken) minder prettig zitten.

Succes!

11. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.161
    1.040
    113
    Die van de h&m zijn superfijn vind ik zelf.
    Weet trouwens ook dat ze nu bij de kruidvat liggen voor 6 of 7 euro, zijn misschien ook wel wat?

xxxxx

12. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zag ze inderdaad ook vandaag bij de kruidvat liggen.

13. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik zag ze toevallig bij de kruidvat in de folder!

14. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik draag nog steeds m'n gewone leggings. gewoon 1 maatje groter nemen dan normaal;) ik ben bijna 40 weken en het past nog prima:)

15. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    ij mij vorige zwangerschap 1 van noppies gehad en daarna heeft een vriendin van mij hem nog heel veel gedragen en hij is nog steeds mooi en zit heerlijk.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik draag gewone leggings, die ik onder m'n buik laat zitten. Gewoon m'n eigen maat, zit prima :)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb ze zelf ook van h&m maar vind die minder fijn omdat er dan echt zo'n dikke rand op je buik zit wat gaat irriteren..

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vond die van h&m echt flut! Ik had die bij de zwangerschap van mijn jongste zoon, maar ik vond het echt slechte kwaliteit.

19. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik heb huidskleurige panty's en een zwarte legging van H&M. Heel eerlijk gezegd draag ik ze al een poosje niet meer. Op de één of andere manier voel ik me in een jurkje helemaal een walrus;). De laatste loodjes leg ik af in linnen broeken met een stretchband bovenin (gewoon uit de normale collectie, geen positiemode). En daarna maar weer in de (positie)spijkerbroeken.

20. Fenny

Fenny Lid

21 jan 2011
    67
    0
    0
    6,99 bij het kruidvat! Donkerblauwe en zwarte leggings :)

Deel Deze Pagina