Vandaag de hele dag regen , ik begin te verlangen naar een legging of dikke panty maar kan ze nergens vinden. Bij de hema uitverkocht, bij h&m alleen een panty in wijnrood (wel legging geloof ik) en bij v&d ook al niks (in de webshop). Wie weet waar je goede positie panty's kan kopen?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap een positielegging van de h&m gehad en die zat erg lekker. Ik heb geen idee waar je positiepanty's kan kopen, maar als je een maatje groter besteld kan je dan niet een gewone aan?
Ik heb normaal gesproken maat 38/40 en van panty's altijd 56 omdat ik lange benen heb (niet achterlijk lang hoor, maar vind het altijd zo verschrikkelijk als een panty afzakt en je met het kruis op je knieen loopt) en vind die in mn taile echt strak zitten. Maar legging van h&m zal ik gaan uitproberen, thanks!
Ik heb ze wel bij de H&M gekocht (gewone zwarte doorzichtige). Prenatal verkoopt ze ook. Bij de Hema heb ik ze nog niet ontdekt...
Miss Etam heeft ook goede, vind ik! En ik heb ook een aantal leggings in grotere maat gekocht, gaat ook prima!
Op de website van Zalando krijg je ze ook! Nadeel is wel, je moet er 3 dagen op wachten! Maar vandaag zal wel niet de enigste dag met regen zijn
Hier ook zwarte positieleggings van H&M, vind ze ook fijn 'hoog' zitten en hebben niet een hele strakke band. Heb ook 1 van Mamalicious, maar die band vind ik nu (met bijna 37 weken) minder prettig zitten. Succes!
Die van de h&m zijn superfijn vind ik zelf. Weet trouwens ook dat ze nu bij de kruidvat liggen voor 6 of 7 euro, zijn misschien ook wel wat? xxxxx
Ik draag nog steeds m'n gewone leggings. gewoon 1 maatje groter nemen dan normaal ik ben bijna 40 weken en het past nog prima
ij mij vorige zwangerschap 1 van noppies gehad en daarna heeft een vriendin van mij hem nog heel veel gedragen en hij is nog steeds mooi en zit heerlijk.
Ik heb ze zelf ook van h&m maar vind die minder fijn omdat er dan echt zo'n dikke rand op je buik zit wat gaat irriteren..
Ik vond die van h&m echt flut! Ik had die bij de zwangerschap van mijn jongste zoon, maar ik vond het echt slechte kwaliteit.
Ik heb huidskleurige panty's en een zwarte legging van H&M. Heel eerlijk gezegd draag ik ze al een poosje niet meer. Op de één of andere manier voel ik me in een jurkje helemaal een walrus. De laatste loodjes leg ik af in linnen broeken met een stretchband bovenin (gewoon uit de normale collectie, geen positiemode). En daarna maar weer in de (positie)spijkerbroeken.