Tijdje geleden positielegging gekocht bij de Miss Etam en echt ideaal! Zit heerlijk over je buik en het zakt niet af. En inderdaad bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding!
ik heb die van kruidvat nu aan. voor het bedrag zit hij wel goed. Valt alleen wat ruim. Heb er ook 1 van de h&m. Zit ook fijn, lekker lang en fijne stof alleen de middennaad zitten al gaatjes is.
Bedankt allemaal!! Hier kan ik wat mee. Ga morgen meteen naar Kruidvat, kijken of ze ze nog hebben. Zal ook bij Miss Etam en Noppies kijken en bij H&M, nogmaals bedankt!!
De positielegging van missetam vind ik echt heerlijk zitten...lekker hoog over je buik en knelt niet! Panty moet ik nog zoeken...
ik heb normaal die van miss etam, maar heb nu sinds gisteren die van kruidvat aan en die zit echt nog veeeeel lekkerder!
Weet niet of het al vermeld is. Maar ik heb gisteren positielegging gekocht bij kruidvat, voor 7 euro volgens mij. En ze zitten heerlijk!!!
Ik heb ook die van kruidvat, alleen bij mij valt hij eigenlijk iets te lang. Ik ben ook klein en met leggings heb ik ook normaal een s maar ze gaan pas vanaf maat m t/m xl. Maar het mag de pret niet drukken voor die prijs.
Bedankt voor de tips, ben nog op zoek naar een prettige legging. Positie steun panty's heb ik wel gevonden bij stessonline, kreeg wat last van spataders. Moet zeggen ze zitten heerlijk.
Een beetje laat maar bij stessonline kun je ze ook krijgen. Dit zijn wel 70 den. positie steunpanty's maar ze zien eruit als gewone. Mij bevallen ze goed, veel minder last van opgezwollen en vermoeide benen.
Wat een goede tip! Heb meteen gekeken op de website, ziet er erg goed en comfortabel uit. Ga daar een panty bestellen. Heb bij kruidvat een legging gekocht en die zit inderdaad prima.
Oh verschrikkelijk... ook lang op zoek geweest. Heb alleen in zwangerschapswinkels leggings gevonden. Maar die vind ik helemaal niet fijn! Die zijn aan de achterkant te hoog, waardoor ze gaan bobbelen in je rug en dat zie je als je iets straks aanhebt... En nu ga ik geen nieuwe leggings meer kopen.