Positie panty

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijn1982, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hi meiden,

Even een vraag over positie panty's..
    Ik vind gewone echt niet lekker meer zitten, maat groter geprobeerd maar zitten pas lekker als ze bijna afzakken.. en dus geen gezicht meer is ;)

Nu dus op zoek naar een positie panty maar ik vind ze allemaal afschuwelijk duur zonder dat ik weet of het wat is..
    Dus graag jullie reacties over verschillende merken en het liefst tips voor goedkope positie panty's.

Heb ergens een wibra zwangerschaps panty gezien op MP, heeft elke wibra deze? en hoe zijn de ervaringen hiermee?

Ik hoor het graag van jullie!!

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik heb er een bij de etam gekocht. Voor 8 euro volgens mij. Vindt alleen wel dat ze vrij krap vallen. Heb van Noppies een L en heb daar de 42-44 (kwam overeen met een XXL stond op de verpakking) genomen. Ik vind het lekker als ze wat ruimer zitten. Maar ik pas hem maar met moeite....

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    heb ze bij de h&m 2 stuks...volgens mij 10 euro maar weet niet meer zeker..tja of het lekker zit..heb panties nooit lekker vinden zitten..

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Had hier hetzelfde met de miss etam panty, ik heb ze terug gebracht.
    Ik heb nu de leggings van miss etam ook die rond de 8 euro, die zitten wel iets beter.
    Ze vallen idd heel klein.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hiihih misschien is dat ook wel mijn probleem :p

en andere dames: bedankt alvast.. weet in elk geval dat als ik mij miss Etam haal dat ik nog een maatje ruimer moet nemen ;)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Niemand anders ervaringen?
    Ben erg benieuwd naar de rest van meiden.. denk toch wel dat er meer zijn die panty's dragen :)

7. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik had altijd moeite met vinden, omdat ik maat 48 heb. Een xl van noppies of prenatal is dus te klein voor mij.
    Ik heb nu leggings van de H&M, maar dan wel van pantystof zeg maar. Geen gewone legging dus. Die zit wel heel lekker en is ook wat meer denier van de gewone panty van de hm. Die zit toch iets minder lekker.

De xl van hm paste me goed!
    En ook de maillot van hm is goed, kost 10 euro, en heel stevig. Nog geen ladder.

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb gewoon de normale panties van de hema. Wel die stevige dikke zwarte van 60 denier ofzo. Ik knip de panty bij de bovenkant ongeveer 10 tot 15 cm in. Ik heb nu geen last meer dat ze te strak zitten.

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat trekt bij mij dus gigantisch.. maar misschien omdat het dunnere panty's zijn.. zou eens kunnen kijken naar een dikkere 60 den.. Thanx!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb de positiepanty van de H&M. Twee voor EUR 17.95. Zitten fijn, en vallen in principe normaal qua maat (ik heb gewoon een S genomen, en normaal heb ik ook maat 36).
    Is geloof ik 60 Den.

Deel Deze Pagina