Hebben jullie hier ook last van? Ik heb het voornamelijk als ik van mijn linkerzij naar mijn rechterzij ga. Niet pijnlijk maar wel vervelend.
Ja heb ik ook sinds een paar dagen. Denk niet bij mij athans dat het harde buiken zijn. Voelt meer alsof me banden de pijn veroorzaken, echt super vervelend. Het enige wat ik doe ertegen is me super langzaam omdraaien als ik eraan denk. Maar als ik zo slaperig ben gaat het toch vaak mis, echniet fijn! volgende keer bij vk ga ik er even naar vragen.
ja bij mij wordt het echt keihard, en dan zakt het weer langzaam af. Het ligt dan ook niet meteen lekker, misschien komt het omdat hij aan de linkerkant ligt, links licht altijd meteen lekker maar als ik naar rechts draai wordt mijn buik eerst keihard en dan ligt het niet meteen lekker...
Omdraaien in bed? Wat is dat: omdraaien in bed? ... Ja, heb ik ook maar gecombineerd met bandenpijn, heel fijn!
Misschien krijg jij er harde buiken van omdat op jou banden meer gewicht hangt dan bij mij. Denk dat het misschien helpt als jeje buik tilt ofzo tijdens het omdraaien zodat je het gewicht een beetje van je banden af kan nemen. Ik vind het zelf heel vervelend in ieder geval, slaap er echt slecht door.
ja ik ook en het resultaat is dat ik niet omdraai en na uren wakker word nog steeds op mijn linkerzij. Buik tillen zal ik eens proberen. Ik slaap ook hierdoor heel slecht nu, plus de verkoudheid die maar niet over gaat
hier ook last van... daarom probeer ik maar zo min mogelijk om te draaien... is namelijk een erg vervelend gevoel.... groetjes
ik heb de laatste week zowiezo ontzettend veel last van pijnlijke harde buiken en voorweeen... jullie ook... ik vind het al zo vroeg... maandag maar even aan de VK vragen... groetjes
Ja maar die voorweeen kunnen ook indalingsweeen zijn, dat zei de verloskundige vandaag tegen mij. Ze zei dat het niet in 1x gaat, zoals ze het uitlegde klonk hetzelfde als persweeen alleen dan veeeeeeeeeel minder heftig natuurlijk, ze zei het hoofdje gaat even naar beneden en dan weer naar boven, en dan weer naar beneden en dan plots zit hij vast. Dus dat heen en weer zorgt voor lichte krampen. De laatste dagen heb ik niet meer last van mijn onderbuik, maar heb wel dus 2x 's nachts een half uur last gehad van een soort lichte krampen die kwamen en gingen. Het zal vast nog een keer gebeuren als dit dus indalingsweeen zijn.
Harde buiken kunnen ook ontstaan door een onverwachte beweging. Dus uit bed komen en draaien in bed ook. Weet niet of langzaam draaien zin heeft, aangezien de beweging 'onverwacht' blijft. Ook ik heb er trouwens last van. En ook ik heb krampen en steken die komen en gaan in mijn onderbuik. Soms een uur lang. Wel onregelmatig. Heel irritant.
Heel herkenbaar dit allemaal. Ik krijg ook last van harde buiken als ik me wil omdraaien in bed. De vk zei tegen mij dat ik moet proberen mn hele lichaam in 1 keer om te draaien verder is er weinig aan te doen. Vaak val ik in slaap en word ik een paar uur later wakker in dezelfde houding, meestal is dit mn linkerzij. Opstaan geeft hetzelfde probleem waardoor ik soms echt moet kijken hoe ik uit bed kom. Vreselijk irritant.