en voor de bonusvraag: weet iemand waar je felgekleurde positiepanty's (geen leggings) bv paars, roze of aqua kunt kopen? heb het hele internet afgestruind, maar ik kan alleen witte, naturel, grijze, zwarte, bruine en andere "saaie" kleuren vinden. Zeker nu de mode in jurkjes deze winter weer erg grijs is, wil ik daar graag een knalkleurtje panty bij.
Nee daar kan ik je helaas niet bij helpen. Ik weet ook niet zo goed of die er wel zijn in positie... Wij hebben alleen leuke kleurtjes en printjes in de normale maten (dus geen positie)
@troeltje: dankjewel voor je antwoord. Maar dat vreesde ik al... ben ik nou echt de enige zwangere die gekleurde panty's wil?!
inderdaad... en als je een producent kan vinden die ze wil maken, pre-order ik alvast een half dozijn
Hahahahhaha, ja alleen het nadeel van die modekleurtjes (en ik denk dat ze daarom niet gemaakt worden, alhoewel ik denk dat er vast wel ergens op de wereld iets te koop aan is) is dat het tijdelijk is. Dit jaar is roze in maar volgend jaar is het rood. Dus je verkoopt nooit je modekleurtje op en blijft uiteindelijk zitten met een halve collectie. De gangbare kleuren als zwart, huids, bruin en grijs worden altijd wel verkocht! Zeker in de winter!
ja, zo zal het wel werken inderdaad. Pindakaas voor mij. Maar dan moeten ze de (leuke) jurkjes niet allemaal grijs maken, hahaha *zucht* Heb met een grijs jurkje en een zwarte panty altijd het gevoel alsof ik naar een begrafenis moet ofzo Nou ja, waarschijnlijk wil ik weer het onmogelijke... zoals altijd
Dan gooi je een witte panty bij de rode was hihi.. Of verven hè.. Hihi.. Daarom heb ik nu knalroze laarzen gekocht. Vind het ook altijd zo tuttig.
Kijk eens bij de V&D. Ik heb daar 9 maanden leggings gekocht, dus geen panty, maar daar hebben ze ze misschien ook wel. Ze hangen tussen de gewone leggings/panty's, dus je moet even zoeken. Ik heb ze van hun eigen merk, er staat dan een plaatje van een dikke buik met '9 maanden' erop. Een setje van 2 leggings in grijs/zwart of paars/zwart kost iets van 8 euro. Ik weet niet of ze ook echt fellere kleuren hebben. Tip over de maat: koop ze vooral niet zo groot! Ik koop normaal iets van 44/46 of 46/48 (hekel aan te kleine panty's) met mijn maat 44. Nu waren die op, dus heb ik 42/44 gekocht, maar die waren echt behoorlijk groot. Lubberde net niet bij m'n knieholten, maar moet wel veel hijsen. Ze zien er trouwens zo uit, maar dan in positie (hebben ze niet online): http://www.vd.nl/vendWebShop/fh_detail.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{catalog01_dames}%2Fdames_accessoires%3E{panty27s202620sokken}%2Fdames_accessoires_pantyssokken%3E{leggings}%26fh_lister_pos%3D4%26fh_view_size%3D200%26fh_refview%3Dlister%26fh_secondid%3Dg20505973&from=overview Edit: link lijkt niet te werken, knippen en plakken dus!
Maar dat geldt dan weer niet als je lang bent... tenminste, ik koop altijd rond maat 44 (heb normaal kledingmaat 36/38) en met lange benen zit dat ideaal! Panty's is altijd even passen, meten en wurmen, geloof ik