Voor onze vakantie over 1.5 maand ben ik op zoek naar een winddichte positiejas. Ik heb er nu 2 (geen positie) en die passen nog nét maar ik vermoed, als mijn buik zo door blijft groeien als nu, dat ik daar over 6 weken niet meer in ga passen. Terwijl voor onze vakantie een winddichte jas wel errug handig zou zijn. Nu heb ik via google gezocht maar kan niks vinden. Iemand enig idee of er positie softshells of windjacken bestaan?
Ik heb daar ook weleens naar gezocht, maar helaas ook niks gevonden. Ik heb een jas van The North Face, gewoon een normale maar dan een maat groter. Die past nog prima. Ik heb de koordjes onderaan strak getrokken, zodat het er niet zo gek uitziet.
Ja dat had ik ook al bedacht, dan maar een maat groter kopen. Alleen ik dacht dus dat dat er heel gek uit zou gaan zien (en doorwaaien) omdat dan de onderkant openstaat door die bolle buik. Maar als er touwtjes in zitten is dat natuurlijk snel opgelost. Thnx!
Hé nou lijk ik er toch ineens eentje gevonden te hebben! Vind hem alleen wel een beetje aan de prijs voor een paar weken 3in1-zwangerschapsjas bessen/zwart - Voor haar - bonprix.nl
Ik vind de prijs nog wel meevallen eigenlijk. Ik had mijn jas al voor m'n zwangerschap gekocht, maar ik ben in de tussentijd zoveel afgevallen dat ie nu voor normaal te groot is, maar die was duurder dan deze... Anders kan je hem misschien weer verkopen als je hem niet meer nodig hebt
Ben alleen zo bang dat ie niet past en je dan weer terug moet gaan sturen met kosten enzo.... Ff over nadenken, gelukkig heb ik nog een week of 5/6
ik heb een lange positie softshel van bonprix, ben ik heel tevreden over. gewoon in je eigen maat bestellen en dan past ie perfect! Zwangerschapssoftshell antraciet - Voor haar - bpc bonprix collection - bonprix-fl.be