ik ga 24 april naar een concert zitplaatsen en 13 mei naar een concert staanplaatsen is dit wel ok het zijn beide pop concerten
ik ben toen ik 20 weken zwanger was naar een concert geweest, ook staanplaatsen. dat was geen enkel probleem! Veel plezier!
ja hoor kan geen kwaad meid je moet alleen kijken of je het staan wel volhoud wij gaan ook geregeld naar een concert en de kleine merkt wel wat maar dit niet erg vervelend voor de baby
Ik doe altijd oordopjes in, want het al wat last van gehoorbeschadiging (piepende oren). Zelf wordt ik trouwens na anderhalf uur staan behoorlijk moe, maar gelukkig zijn de meeste concerten waar ik heen ga van beginnende bandjes, dus die duren meestal niet langer dan een uur. Voor beeb is het geen probleem. Het kan niet vroeg genoeg goede muziek te horen krijgen!
Precies mijn insteek 24 april ga ik naar Danko Jones in mei naar Metallica Misschien nog naar Iron Maiden of een ander concert. Lekker blijven rocken ! 8) Overigens was ik laatst bij The cure...die spelen gewoon doodleuk langer dan 3 uur ACHTER ELKAAR. Dat was NIET leuk. Ik had echt moeten gaan zitten, ik voelde me toen nog zo vreselijk moe.
Ik ben ook gewoon naar concerten & festivals (metal) geweest tijdens de zwangerschap, ging prima hoor! Met 7,5 maand nog naar Graspop geweest, en toen was ik wel blij dat ik af en toe kon zitten. Enne, je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met de muzikale opvoeding!
Cool! Veel plezier! Overigens ben ik zelf trouw bezoeker van Lowlands sinds een paar jaar. Maar ik zie het toch niet zitten om met dik 7 maanden zwangerschap daar rond te hobbelen. Ik wilde het eerst wel , maar meestal is zo'n festival ook zo slopend voor me dat ik nu lekker thuis blijf. Dus dagjesfestivals kom maar op !
Jaah lekker naar Metropolis in Rotterdam! Hopelijk kunnen we daar heen, wordt dan babietje d'r eerste echte festival (waar papa en mama verliefd zijn geworden, awww) Heb echt zin om weer te festivallen!