concerten

Discussion in 'Zwangerschap' started by music4life, Apr 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik ga 24 april naar een concert zitplaatsen
    en 13 mei naar een concert staanplaatsen is dit wel ok
    het zijn beide pop concerten

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik ben toen ik 20 weken zwanger was naar een concert geweest, ook staanplaatsen. dat was geen enkel probleem!

Veel plezier!

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja hoor kan geen kwaad meid je moet alleen kijken of je het staan wel volhoud

wij gaan ook geregeld naar een concert en de kleine merkt wel wat maar dit niet erg vervelend voor de baby

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ik doe altijd oordopjes in, want het al wat last van gehoorbeschadiging (piepende oren). Zelf wordt ik trouwens na anderhalf uur staan behoorlijk moe, maar gelukkig zijn de meeste concerten waar ik heen ga van beginnende bandjes, dus die duren meestal niet langer dan een uur.

Voor beeb is het geen probleem. Het kan niet vroeg genoeg goede muziek te horen krijgen!

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Precies mijn insteek ;)

24 april ga ik naar Danko Jones
    in mei naar Metallica
    Misschien nog naar Iron Maiden of een ander concert. Lekker blijven rocken ! 8)

Overigens was ik laatst bij The cure...die spelen gewoon doodleuk langer dan 3 uur ACHTER ELKAAR. Dat was NIET leuk. Ik had echt moeten gaan zitten, ik voelde me toen nog zo vreselijk moe.

6. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben ook gewoon naar concerten & festivals (metal) geweest tijdens de zwangerschap, ging prima hoor!
    Met 7,5 maand nog naar Graspop geweest, en toen was ik wel blij dat ik af en toe kon zitten.

Enne, je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met de muzikale opvoeding! ;)

7. music4life

music4life Niet meer actief

ok tnx ik ga 13 mei voor de 8e x naar ub40

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Cool!
    Veel plezier!

Overigens ben ik zelf trouw bezoeker van Lowlands sinds een paar jaar. Maar ik zie het toch niet zitten om met dik 7 maanden zwangerschap daar rond te hobbelen. Ik wilde het eerst wel , maar meestal is zo'n festival ook zo slopend voor me dat ik nu lekker thuis blijf. Dus dagjesfestivals kom maar op ! :evil:

9. anna mamma

anna mamma Actief lid

Feb 8, 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga ook naar een popconcert as zaterdag.
    Lijkt me geen probleem

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jaah lekker naar Metropolis in Rotterdam!

Hopelijk kunnen we daar heen, wordt dan babietje d'r eerste echte festival (waar papa en mama verliefd zijn geworden, awww)

Heb echt zin om weer te festivallen!

Share This Page