misschien zwanger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xchickyx, 22 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xchickyx

    xchickyx Nieuw lid

    22 dec 2005
    1
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben een meid van 19 jaar en heb in de zomer een tijdje een vriendje gehad. Ongeveer 4 maanden terug heb ik nog sex met hem gehad en ben toen 1x de pil vergeten.
    Nu ben ik de laatste tijd erg emotioneel en ik vind dat ik een dikke harde buik begin te krijgen. Schrik er steeds van als ik in de douche sta.
    Ik slik gewoon de pil en ik krijg ook telkens een bloeding. laatst kreeg ik zelfs tussendoor een bloeding, heb ik nooit eerder gehad. Ik heb ook veel last van afscheiding de laatste paar weken en soms duizelig.
    Ik begin me een beetje zorgen te maken omdat ik laatst hoorde van een meisje dat ze zwanger was en telkens nepbloedingen heeft gehad.
    Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij vertellen hoe de zwangerschap naar ong. 4 maanden eruit ziet! En wanneer krijg je echt een buik? Ik hoop snel op reacties!

    Groetjes s
     
  2. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    De klachten die je hebt hoeven niets met zwangerschap te maken hebben. De kans dat je zwanger bent lijkt mij klein, maar om het zeker te weten zou ik een zwangerschapstest doen.

    Je krijgt meestal na 3 maanden een buikje.

    Succes ermee.

    Groetjes Nikki
     
  3. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi xchickyx

    Ik zou een zwangerschapstest kopen en als je het niet vertrouwd even langs je huisarts. Die kan je heel goed helpen hiermee.

    Su6 groetjes Antoinette
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo,
    Ik zou, zoals de andere dames je ook al aanraden, in ieder geval een zwangerschapstest doen, deze kan je bij een willekeurige drogist of supermarkt kopen en is even betrouwbaar als een test bij de dokter, wat er ook uit komt ik zou in ieder geval even de afscheiding en duizeligheid in de gaten houden, zeker ook gezien het feit dat je (naar ik aanneem) geen andere voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt dan de pil, en eventuele afscheiding en vage klachten ook op andere dingen dan een zwangerschap kunnen wijzen.
    Veel succes ermee, en laat je ons weten hoe t afloopt?

    gr. Sarina
     
  5. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Volgens mijn huisarts heerst er ook een nare buikgriep die qua symptomen veel weg heeft van zwangerschapssymptomen... misselijkheid, duizeligheid en dat soort dingen... Maar ik sluit mij zeker aan bij de rest, doe ff een testje zodat je weet waar je aan toe bent... Sterkte meissie, ik hoop dat je snel gerustgesteld bent!

    Liefs Anna
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Beste xchickyx

    Ja ik zou ook een zwangerschaptest halen en ook even een afspraak bij de huisarts

    ik wist ook bij mijn eerste zwangerschap niet dat ik zwanger was en toen werd ik dikker en toen zei mijn vader zo van haal maar een zwangerschapstest en we zien wel waar het schip strand nou ja toen bleek ik wel zwanger te zijn ja oke maar ik ben wel heel gelukkig met mijn grote meid

    groetjes en liefs roelien
     
  7. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    als je de pil slikt wordt je gewoon ongesteld ook al ben je zwanger.
    Het is namelijk een soort tussenbloeding en het komt gewoon ookal ben je zwanger als je de pil slikt..
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    zoals iedereen al zei....zuo ik zeker een tst halen, gewoon om alles duidelijk te stellen.....!!!

    wel of niet zwanger.....ik ben ook een jonge meid...mijn zwangerschap kwam ook plotseling...

    koop gewoon een test, en dan heb je zekerheid....

    veel sterkte, en laat ons weten hoe het is gegaan...

    kus Sarah
     
  9. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    We horen niks meer van xchickyx... is al bijna een maand geleden dat ze het bericht plaatste... Is dat goed nieuws? Of niet zo goed nieuws?
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmmm....

    ik zou het niet weten....
    ze is ons misschien vergeten....of misschien is ze inderdaad zwanger en is ze in de war...?
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Somigge mensen komen gewoon na 1 berichtje niet meer terug. die komen gewoon wat zekerheid zoeken.
    Ze is vast ongesteld geworden en heeft hier dus niks meer te zoeken..
     
  12. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    DAT kan ook natuurlijk.....hihihi !!! :)
     

Deel Deze Pagina