Dames....... iets minder kan ook wel alsjeblieft. Iemand stelt een vraag. Kunnen we ook gewoon antwoord geven? @topicstarter: voor het zwanger worden maakt het niet uit in welke positie je sex hebt. Dus doe lekker waar je je fijn bij voelt en denk er vooral niet al te veel over na. De snelle jongens redden het uiteindelijk toch wel! Succes met zwanger worden! Groetjes, Josien
Nee het maakt helemaal niet uit hoe je seks hebt, waar je seks hebt etc etc etc. Als hij maar klaar komt en zijn zaadjes goed zijn dan gaan ze vanzelf zwemmen... Zo hebben wij b.v de maand dat ik zwanger raakte verschillende standjes gedaan op verschillende plekken in het huis en ik ben zwanger! moet wel zeggen was er deze maand niet zo veel mee bezig en toen was het raak! succes!
Zoo, lekker lullige reacties hier. Als ik ts was kwam ik echt niet weer.. Het maakt niet uit hoor, wij deden het vaak gewoon in missionaris, vinden we beiden het fijnst.
het schijnt dat sommige standjes (zoals op zijn hondjes) "beter" zijn omdat de man dan dieper kan lozen. maar het zal in de praktijk denk ik weinig verschil maken.
Ik kan stiekem ook wel lachen om de reacties. Maar goed, de laatste ronde voordat wij zwanger werden, hebben wij wel degelijk een ander standje gedaan. Ik onderop, en man boven. Daarna nog met mijn benen in de lucht gelegen, en hoppa, ik was zwanger.
Echt onzin, als t er ergens niet wild e.d aan toe ging, was het hier wel. Ik heb vaginisme , dus moest met spuitjes zwanger raken, dus hier was niet eens sprake van een standje. En daarnaast, de ronde dát ik zwanger werd, hebben we het maar 1 keer gedaan en met maar 1 spuitje, en zo enorm veel zit daar niet in hoor Conclusie: het maakt geen reet uit.