Hoi, Wij zijn sinds een aantal dagen gestart met een hyves www.takingcareofyou.hyves.nl voor mensen hier in nederland die andersmans hulp erg goed kunnen gebruiken. Wij richten ons op gezinnen waarbij het financieel moeilijk is om spullen zoals kleding, speelgoed, inboedel etc te kopen. Nu is onze vraag of er mensen zijn die misschien nog kleding hebben of speelgoed hebben die ze aan ons zouden willen doneren. Alle producten komen gratis op onze hyves te staan en worden aangeboden op verschillende punten in nederland. Je kan je ook aanmelden als verzamel punt, dat wilt zeggen dat mensen bij jou in de buurt je aan kunnen schrijven om spullen op te halen, zo kan iedereen in heel nederland gebruik maken van onze diensten. Dus ken je zulke gezinnen of kan je het misschien zelf goed gebruiken of heb je nog spullen die je kwijt kan, neem dan aub contact met mij op, ik zorg dan samen met mijn medebeheerder Minyaweth ( ook lid van zwp ) dat alle spullen goed geplaatst zullen worden. Alvast heel erg bedankt ! Namens Minyaweth en Chantal ( ikkuh dus )