hallo dames, aangezien ik over de winter nog heerlijk zwanger ben, ben ik op zoek naar een winterjas. wel een jas die water en wind dicht is. ik vind de jassen in de winkels of niet mooi, niet waterdicht (van katoen) of heel duur aangezien je de jas maar kort draagt. heeft iemand suggesties voor een waterdichte positie winterjas?? alvast bedankt voor het meedenken!
Ik vind het nogal zonde om voor de paar maanden speciaal een jas aan te schaffen. Nu draag ik toch nooit echt vaak mijn winterjas, ga met de auto naar het werk en ben altijd nogal van de dikke vesten geweest ipv een jas aan naar het werk. Ik blijf dit dus deze winter ook maar doen, alleen hopen dat het niet een keer zwaar regent/sneeuwt als ik wil shoppen oid...
Ik ga ook proberen er aan te ontkomen Misschien naïef maarja, heb echt geen zin daar geld aan uit te geven. Pas nu nog met mn 23 weken in mn maatje 34 strakke manteljas duss... ben benieuwd. Straks kan hij met een dik vest en sjaal wel wat open, en heb nog een lelijk kort warm jack dat nog wat meer ruimte heeft. En anders leen ik de a-lijn jas van mn moeder wel.. beetje breed in de schouder waarschijnlijk mja. Ga wel wat vaker met de bus ipv op de fiets (zou dat nu toch eng vinden als het weer net zo sneeuwig/glad wordt als vorige winter). Misschien kun je op marktplaats kijken, las pas ook ergens hier dat iemand bij de vero moda een leuke goedkope jas het gescoord met elastiek erin (dus geen echte zwangerschapsjas maar wel bruikbaar).
Ik heb een paar weken geleden een jasvan de H&M gekocht en moet zeggen dat ik er echt heel blij mee ben, lekker warm en ik denk ook wel waterdicht. Voor de prijs vind ik het zeker een goede investering. Ik heb er maar 50,- euro voor betaald met een kortingscode (hij was 70) Alleen hij is nu uitverkocht op de website. Dus veel heb je er niet aan, maar miss hebben ze hem in de winkel nog.. Hij lijkt op deze maar dan net even anders http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/fashion4mamas/full10645922.jpg
hallo ik zou even wachten tot je er echt eentje nodig hebt. ik ben in maart bevallen , heb dus ook flink zwanger de winter gehad vorig jaar en ik kon al die tijd in mijn eigen winterjas. heb geen nieuwe hoeven kopen
Ik heb een jas van bonprix, was 60euro. Zit fijn! Mijn zomerjas kan ik nog net dicht krijgen en mijn gewone winterjas pas ik nu al niet meer. Dus ik had er echt eentje nodig.
Ik had een gewone winterjas tot op mijn bovenbenen. Deze was met knopen dus ik knoopte de jas dicht tot aan net boven mijn buik. Daarover heen droeg ik een poncho toen het echt koud werd. Zo kon ik poncho en winterjas allebei nog gebruiken in herfst/winter van het jaar daarna.
Dat is een goed idee. Ik zat ook met het probleem winterjas. En zat ook te denken aan een poncho en mijn eigen winterjas. Dank voor de tip. Groetje Yvonne
Ik kan nu mijn eigen jas nog wel aan, maar voor de winter heb ik een jas die te groot is geworden voor mijn zusje (en dus ook een stuk te groot voor mij). Daar moet ik toch een heel eind mee komen! Anders ga ik inderdaad voor een groot, dik, gevoerd vest denk ik. Ik vind die positiejassen allemaal erg duur en niet mooi!
Ik moest sowieso een nieuwe winterjas hebben want ik had er geen meer. Maar ik wilde ook geen positiejas kopen want die vind ik zelf ook over het algemeen vrij prijzig. Nu liep ik vorige week tegen een lange dikke jas aan bij de Primark. Hij heeft touwtjes net onder de borsten dus heb de jas een maat te groot gekocht, touwtjes aangetrokken en gaat nu best. Als de buik groter wordt, dan doe ik de touwtjes gewoon los. De jas heeft verder een ritssluiting én knopen. Dus als de rits niet meer dichtgaat dan doe ik de knopen boven mijn buik gewoon wel dicht en laat ik hem iets openvallen. Meestal ga ik toch met de auto weg dus moet kunnen dan. Is misschien niet de állermooiste jas maar gewoon een simpele, lange zwarte (waterdichte!) jas met een bontrand aan de capuchon en was maar 30euro. Primark zit in Rotterdam en Hoofddorp (volgens mij)
Mijn gewone winterjas begon een beetje straks te zitten bij mijn buik. Op zich zou ik het nog een krappe paar weekjes kunnen dragen, maar vorig week toch maar een wat ruimere jas gehaald bij Esprit Outlet voor 30 euro. Het is geen zwangerschaps jas maar het is wel wat ruimer en is dik. Nu maar afwachten hoelang ik deze pas.
Mijn gewone winterjas kreeg ik twee weken geleden al niet meer dicht, en toen was 't echt wel koud genoeg voor een winterjas. Nu is 't wel weer lekker weer, maar goed, dat gaat natuurlijk veranderen. Dus ik heb een positiejas gezocht en heb er eentje gevonden van C&A voor 70 euro. Deze is het: C&A - jas? Bestel nu bij wehkamp.nl en je krijgt er nu dus nog korting op ook, grrr
Ik heb vorig jaar een jas gekocht bij prenatal, zwart lang model (tot over de kont) 70 euro. Was hoogzwanger in december en moest echt een jas hebben. Heb m pas eens aangedaan om te kijken of die niet te groot was zonder dikke buik, hij zit nu ook goed. Ik bewaar m ook voor als ik ooit weer hoogzwanger ben in de winter
Ik heb een jas van mijn schoonmoeder gejat Ik heb maat 40/42 en zij heeft een aantal maatjes groter, tis een flinke dame!
Bij H&M van de week 1 gekocht met 50% korting en dus voor 35 euro. Fijne jas waarin je nog een flinke buik kunt kweken hahaha..... Eigen jas lukte nu al niet meer dus moest wel een winterjas en moet ook op de fiets dus de jas moest wel dicht kunnen.