Zijn er meiden die hebben onderhandeld met babydump of andere baby zaak? Wij willen graag de bugaboo of stokke wagen, maar hebben liever een maxi cosi erbij ipv voetenzak en reistas. Baby komt in maar dus voetenzak voorlopig niet nodig. En reistas ook niet echt nodig. Zijn er winkels die dit doen want de waarde is min of meer hetzelfde en 10 of 20 euro bijbetalen vind ik natuurlijk ook geen probleem
bij de stokke krijg je geloof ik de mc erbij en een voetenzak en een tas. als je wat anders wilt wordt meestal het bedrag verekend! als je kan onderhandelen dan lukt het
ja dit kan. Ik ben er vorige week nog geweest omdat wij bij de Bugaboo de maxi cosi wilde i.p.v. voetenzak. geen probleem. Echter was de wagen een week daarvoor 850 (actie gezien bij babypark en babydump gaat mee met andere acties) inclusief maxicosi en nu 895. Je zou kunnen denken wat is nou 50 euro op dat bedrag maar ik vind het erg raar dat een week later de wagen ineens 50 euro duurder is....
Ja hoor wij kregen bij de wagen een gratis autozitje maar ik wilde graag van Mutsy hebben en de prijs van dat zitje wat we gratis kregen werd de waarde afgetrokken van die van de Mutsy. En de eetstoel was in een andere winkel goedkoper dan bij de babydump. Gewoon laten zien dat hij daar goedkoper was hij is toen gaan bellen en kregen wij hem voor nog minder als daar. Dus altijd proberen nee heb en ja kun je krijgen.
Jahoor dat lukt wel...Tenminste bij mij is een hoop gelukt, qua babykamer, badje etc, kinderwagen, lakentjes. Laatste keer kon ik beter onderhandelen met de babypark dan babydump. Dus daar heb ik mijn laaste bestelling gedaan van 2 maxicosi tobi's.
Ja wij hebben bij babydump ook 'gehandeld'. Bij de mutsy zouden we een safe2go stoeltje en een verzorgingstas krijgen. We hebben 20 euro bijbetaald voor een echte maxi cosi en ipv de verzorgingstas hebben we korting gehad op de voetenzak. Later gingen we de wagen halen en toen was er een nieuwe aanbieding: mutsy met autostoel, verzorgingstas én voetenzak. Toen hebben we de verzorginstas en voetenzak gekregen (en dat bedrag wat we moesten bijbetalen voor voetenzak is er weer af gegaan).
wij hebben bij babypark de bij de stokke kinderwagen een maxi cosi gekregen, ook bij de bugaboo krijg je die. ik weet niet hoeveel prijsverschil er zit tussen de winkels, volgens mij niet zoveel, het is zeker de moeite waard om even te checken!
Nou zeg, ik heb bij de babypark gevraagd of ik het gratis auto- en wipstoeltje kon vervangen door iets anders, maar dat kon niet! Blijkbaar kan het dus wel? Balen zeg.
Wij hebben vorig jaar ook flink onderhandelt bij baby dump. Wij wilden niet een complete babykamer maar alleen ledikant en commode (dus zonder kast erbij) maar dan wel voor een schappelijke prijs; hier behoorlijk wat korting op gekregen. Vervolgens zouden wij een box uit mogen zoeken maar die hadden we al. Wij hebben voor dat bedrag een aerosleepmatras met bijbehorende dekje en hoeslakens uitgezocht. Verder nog flinke korting gekregen op linnengoed. Deze was net de week ervoor in de aanbieding maar toen wij er waren niet meer. Toch deze goedkoop gekregen. Moet wel zeggen dat wij met de bedrijfsleider zelf hebben gesproken en manlief heeft hem duidelijk gemaakt dat als hij schappelijk zou zijn met de prijs wij de gehele baby uitzet bij hem gingen kopen (op kinderwagen, maxicosi en box na)
Het is zowiezo een goed idee om de aanbiedingen van de babydump in de gaten te houden. Wij hebben in mei de kinderwagen en het kamertje bij de babydump gekocht. Een andere maxicosi en verzorgingstas met korting gekregen. De afgelopen 3 maanden waren er echter allerlei andere acties: een tank benzine twv 50 euro gratis, een maxicosi ipv goedkoop autostoeltje erbij en 20 % korting op bijvoorbeeld het matras. Aangezien zij de laagste prijs garantie geven tot het kindje geboren is, heb ik ze bij alle acties opgebeld. Resultaat: in totaal 170 euro op mijn rekening teruggestort!!! dat is het belletje wel waard dacht ik zo. En je hoeft er niet voor te onderhandelen, het is gewoon een regeling en ze doen er totaal niet moeilijk over!
als het onderhandelen in de winkel niet lukt , probeer het via de webshop. Hier lukte het ons wel , maar in de winkel niet.
Bij de babydump kan je wel redelijk onderhandelen! Wij hebben onze kinderwagen er ook gekocht, en hebben hierbij ook onderhandeld over de maxicosi en de tas. Dus gewoon proberen!!