Ff een vraagje... Ik ben op zoek naar een zwangerschapsjas. Aangezien ik eind februari uitgeteld ben heb ik dus wel een winterjas nodig. Via internet kopen vind ik niet echt wat, aangezien ik brede schouders heb en gewoon wil passen welke maat het lekkerst zit. Maar ik ben er al achter dat er niet veel keus is aan positie winterjassen. nou heb ik via internet bij c&a een leuke mantel/jas gezien alleen hebben niet alle c&a's een positiemode afdeling. Voor mij is de c&a in doetinchem of arnhem het dichtste bij omdat wij er een beetje tussen in wonen. Weet iemand of ze daar een c&a hebben met een positiemode afdeling? Of waar er anders een beetje betaalbare jassen, mantels te koop zijn?
Ik heb nooit een positiewinterjas gehad. Heb een gewone bij de C&A aangeschaft, maar dan twee maatjes ofzo groter. Ik heb het wel zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen totdat ik niets meer van eigen jassen/vesten etc. paste. Koud heb ik het tijdens de zwangerschap nooit gehad, terwijl ik dat normaalgesproken wel een koukleum ben. En het is maar goed ook dat ik geen dure positiejas heb gekocht, want ik kreeg PE en is mijn dochter met 33 weken gehaald.
Weliswaar wel een stukje duurder, maar ik heb een mooie wollen poncho gekocht. Die past me nu goed en straks als mijn buik weg is kan ik hem ook nog aan.
Ik zag er ook eentje bij Miss Etam hangen. Ik heb zelf ook eentje van CenA aangeschaft, geen positie maar 2 maten groter. Zat prima en was een stuk goedkoper!
ik heb in de sale van Didi een gewone jas gekocht die heel rum valt en dan met een strikje strak getrokken wordt, pas dus prima.
Maar wat is het nut van een te grote jas kopen, je koopt hoe dan ook een nieuwe jas die je na de zwangerschap niet meer gebruikt. (ga ik tenminste vanuit als hij te groot is) Dan heb ik liever een positiejas, hoor!
Ik heb er vorige week 1tje bij prenatal gekocht 54,99. En bij mijn dochter een gewone van de h&m voor 29,95 maar met veeeeel rek. Mijn buikjes zijn overigens bescheiden. Je kan naar een gewone winkel gaan en daar opzoek gaan naar een jas met veel rek. Op marktplaats worden er ook heeeeeel veeeeel aangeboden.
Ik heb gekozen voor een positiejas want die kan ik nog wel verkopen eventueel op mp, gingen best hard merkte ik. Een gewone jas die ik dan veel te groot moet kopen draag ik daarna niet meer en raak je het seizoen daarna ook niet zo makkelijk meer kwijt. Dus ben ik dan niet duurder uit en ik vind het er leuker uitzien.
Ik ga ook kijken voor een leuke positie winterjas. Wat moet je met een jas die twee maten te groot is? Heb je na de bevalling net zo goed niks meer aan. En het ziet er niet uit. Bij mij scheelt het ook dat ik niet veel bij hoef te kopen. Dus dan mag het.
Heb er een gekocht bij miss etam. Deze kan ik na mijn zwangerschap ook nog makkelijk aan! ZIt niet extra ruim maar mooie plooien erin die ook goed terug vallen.
Ik heb een parka gekocht bij de C&A. t Fijne van die jas is dat ie zowel coor de herfst als de winter geschikt is omdat je een deel van de voering eruit kan halen. Hij was rond de 71 euro toen ik m kocht (in een kortingsweek) en normaal is ie geloof ik 79 euro. Ik heb m via internet besteld (wehkamp).
Deze stond vandaag in de dagaanbieding die ik kreeg... wollen jas voor weinig van mama liscious... denk dat de kleur iets is wat je in het echt zou moeten zien.. WIJ Babywinkel - Dagaanbiedingen
Ik heb er ook één bij de H&M vandaan...zit erg prettig en accentueert de buik (vind ik wel zo leuk in een dikke jas ) Je hebt ze in twee kleuren; grijs en zwart en de prijs valt echt reuze mee! Product Detail | H&M NL
Deze jas van h&m had ik ook gekocht maar weer teruggestuurd omdat maat s mij ook veeel ste groot zat...
Ik heb ook een positiejas bij de Miss Etam gekocht, maar wel eentje die ik ook nog wel na de zwangerschap aan kan. Knoopjes aan de bovenkant en dan met een strik vast om de middel.
Deze heb ik ook gekocht, zit heerlijk warm! Ik heb de blauwe, het is best een leuke jas moet ik zeggen.