Positie zomerjas M

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door blondi, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Met dit weer buiten krijg ik spontaan de zomer in m'n bol en ik moet toch echt een zomerjas hebben voor m'n dikker wordende toeter.

Met een winterjas zweet ik nu alle kanten uit :)
    Ik heb al op internet gezocht maar kan alleen hele dure vinden en dat vind ik voor de korte termijn dat ik ze aanheb een beetje zonde.

Dus... iemand?

2. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een zwarte liggen. Vorig jaar gekocht bij de H&M op de grote maten afdeling. Hij is dus niet speciaal voor zwangere vrouwen, maar mijn buik paste er prima in. Het is een lange jas tot de knie een soort trench coat. Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik wel even een foto maken voor je. PB me dan even.

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben wel benieuwd hoe de jas eruit ziet!
    Welke maat heb je hem gekocht? Had je hem ook speciaal voor je zwangerschap gekocht?
    Ik had van mezelf maat 36/38 en ik had bij de H&M een blouse in maat 42 gekocht maar die viel dus een beetje vreemd.. :)
    Zal met een jas zoiezo wel een ander verhaal zijn..

4. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hem in de nazomer tijd gekocht toen het frisser werd naar de herfst toe. Normaal draag ik 40 dit is (niet schrikken) maat 48. Hij heeft een ceintuur om de middel die kan je boven of onder de buik knopen. Voor als je al wat naar het einde toegaat is dit een hele fijne jas denk ik.

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ben bang dat het dan toch echt te groot gaat worden..:)
    Heel erg bedankt voor de moeite meid! Lief van je.
    Maar je hebt me wel op een idee gebracht, gewoon grotere maten passen mocht ik niks kunnen vinden.

6. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gewoon even kijken bij de H&M afdeling. De jas was iets van 30,- dat is wel oke voor een jas. Nu gebruik ik hem ook nog af en toe met de draagzak eronder.
    Succes met je zoektocht naar een jas.

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
  8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010