Ben gisteren weer heel Leeuwarden doorgeweest! Is er dan werkelijk geen enkel fatsoenlijk positiebadpak te krijgen? Ben bij Miss Etam geweest, daaar hadden ze niets. Prenatal, vormloos en zwart (kan je later mee camperen....) Livera, cup g/h kennen ze daar niet. Paste aan de onderkant teveel stof aan de bovenkant echtr te weinig. Ze hadden daar boveniden keus uit een stuk of 8 (letterlijk!) in vier verschillende maten. Ben ook bij de exclusievere libgeriezaken geweest. Daar kunne z e wel een frivool bikinitje bestellen voor me. GRRRRRRRRR Wil zo graag gaan meedoen met zwangerschapszwemmen, maar moet ik dan echt eerst naar de Dokkumer vlaggencentrale? Wie heeft er tips voor zaken waar ik nog kan gaan kijken?
Zwangerschapsbadmode gezien op de 9 maandenbeurs. Zag er erg leuk uit! Zitten veel zaken van Anita Maternity in Nederland. http://www.anita.com/nl/nl/148,1,0,0__products-main.htm Als je een adres zoekt, ik heb het boekje voor me. Succes 8) Groetjes, Danielle
Ik heb vorig jaar wel een leuk badpak bij de prenatal gekocht. Hij was idd zwart, met een halter. Helemaal geen tent hoor. Maar je hebt het ook maar zo'n klein poosje aan. Je had wel leuke badpakken bij een zwangerschapsmode winkel voor E 70. Dat had ik er neit voor over. Die bij Prenatal was geloof ik E 25.
Als je een grote cupmaat hebt dan heeft anita wel mooie badpakken, ze zijn alleen heel duur. Bedenk wel dat je buik ook groot wordt en dan heb je best veel stof nodig En je bent onderwater dus ach. Hema heeft ook wel positiebadpakken maar volgens mij ga je dat niet redden met je cupmaat. Succes en laat je nog weten als je wat gevonden hebt?
Die link naar www.anita.com is super. Heb op de 9 maandenbeurs een bikini van dat merk gekocht en die zit perfect. Aangezien je ook midden in de zomer bent uitgerekend en op zwemmen gaat, zal je hem naar verhouding best vaak dragen en dan is het het geld wel waard. Bovendien heb je ook modellen die je de weken na de bevalling ook nog met goed fatsoen kunt dragen, als je nog niet in je oude modelletje past
Ik vind idd de badpakken van anita maternity erg leuk. Maarz e gaan maar tot cup E. Ik had voor mijn zwangerschap al cup F en daar zijn nog twee maatjes bij gekomen. Krijg ze er dus gewoon echt niet in! Zeker niet als er een ondersteundende band in zit. De bikini's zijn ook geen charmante optie bvoor me. Die zijn overal te vinden, maar staan dus echt niet. Ook daarbij weer het vulprobleem.
Das precies het omgekeerde van wat ik altijd heb. Ik heb ook een vulprobleem, maar nu eindelijk eens lekker niet.
Ben er nu echtr van overtuigd: Zodar ze hun nut bewezen hebben gaamn ze er gedeeltelijk af! Word hier knetter van. Mijn laatste bh kostte 100 euro!
Hoi, ik heb ook een anita bikini, te leen, via mijn zus, maar pas perfect. Is ook te verkrijgen via babywalz, dus via de post te bestellen of internet. zien er ook leuk uit!
Ohhw ook ik erger me kapot aan het niet kunnen vinden van leuke zwangerschapsbadmode. Ik ga rond eind maart naar Centerparcs en ben ook naarstig opzoek naar iets leuks. En idd bij Prenatal is het tot nu toe alleen zwart en donkerbruin...
Wij gaan as zondag voor 2 weken naar Lanzarote.. Heb ook veel moeite gedaan om bikini te vinden. Ik heb er een gevonden van NOppies.. maar ja, dat redt je niet met hele grote cup. Ik heb de grootste maat genomen die er is en ik heb een C cup nu.. . Het is heel lastig he.. Er is echt weinig keus
Ik heb een bikini van Livera en een badpak van de Hema en ik heb toch een behoorlijke voorgevel (90F). Badpak is zwart en bij de bikini is het bovenstuk een soort hemdje
Ik heb bij de wehkamp een tankini bikini gekocht in 2 maten groter! Geen zw. badkleding dus, maar zo een lang bovenstukje en een broekje met pijpjes! (Ondertussen zijn de pijpjes niet meer te zien! haha) Maar de tankini top zit goed en het staat nog leuk ook! Mijn billen passen netje sin het broekje! Maarja, een tankini topt heeft niet super ondersteunig, kwa beugels etc. dus geen idee of dat iets is voor hele grote borsten. Ik heb ondertussen D85 en dat gaat prima! Suc6 ermee..soms lijkt het echt alsof je als zwangere er niet leuk bij mag lopen! hahaha kus miek
Dat ide4e kwam inderdaad wel even bij me op gisteren. Ik werd in die winkesl oom zo raar aangekeken. Alsof het idioot is om met een bollend lijf er nog enigszins acceptabel bij te willen lopen. De rest van de dames: ik zal eens op babywalz kijken en ga ook een proefzending van wehkamp aanvragen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn frustratie. Ik ben wel erg blij dat ik dus echt niet de enige ben die zich hieraan irriteert. Voelde me al zo'n zeur. groetjes Femke
Ik heb bij mijn 1e (7,5 jaar geleden) een zw. badpak gekocht bij Livera. Maar volgens mij heet die winkel niet meer zo. Ik ben nu in september uitegrekend en heb dat badpak niet meer. Heb alleen mijn "gewone" bikini, en daar hou ik het ook maar lekker bij. gr.jikke
Ik heb ook ten einde raad er eentje gekocht via marktplaats en ik moet zeggen dat ik tevreden ben. T was n nieuw badpak met de kaartjes er nog aan voor maar 5 euro. dus daar kun je je geen bult door vallen dacht ik zo. Succes