Hee meiden! Ik ben op zoek naar positiebadkleding. Heb alleen echt geeeeen idee wat ik het beste kan kopen! Kan een gewone bikini met een grotere cupmaat? Of zit dat niet lekker? Of voel ik me dan straks ongemakkelijk met mijn bolle babybuik? Is een zwangerschapstankini of badpak fijn? En wat als mijn borsten nog meer groeien de komende 20 weken? Is daar iets voor bedacht? Je leest het al... Ik heb hulp nodig! Wat zijn jullie ervaringen met positiebadkleding??
Ik koop een Bandeau-top bij de C&A en een bijpassende zwarte boxershort. Puur omdat ik niet achterlijk veel wil uitgeven aan een positie-bikini die ik volgend jaar niet meer aan kan. Dit ook omdat ik nu maatje 95C heb en taillemaat 44-46. Geen strakke dingen aan mijn lijf op vakantie!
Ik heb bij prenatal een positie badpak gekocht... En heel blij mee! m'n buik pastte er de hele zwangerschap goed in... Alleen hadden m'n borsten iets meer mogen groeien... Die mistte een beetje haha maar zag er niet raar uit ofzo! In het begin heb ik ook bikini gedragen hoor, maar badpak gaf me een iets prettiger gevoel later in de zwangerschap!
Persoonlijk vind ik positiebadpakken nogal malle dingen, ik droeg liever een bikini (even een paar voordelige halen misschien? ik had weinig maatverschil begin/einde zwangerschap vergeleken)
Hier een tankini van noppies vond het ook fijn dat me buik bedekt werd! Hopelijk straks wel weer in een bikini alleen vraag ik me juist af zijn er ook voedings bikini's!
Ik heb vorige week een zwart badpak bij de Prenatal gekocht, vind hem erg mooi zitten. Ben totaal geen badpkakken-type, maar vind het niet zo charmant om in bikini met zo'n buik te lopen Nog niet mee gezwommen, hopelijk deze week een keertje Hoop dat ik hem de hele zwangerschap aan kan...!
Bedankt voor jullie reacties! Ik moet toch beter zoeken, want de dingen die ik tegenkom zijn allemaal duurder dan 15 -20 euro! Ik zie wel meerdere malen dat jullie het fijn vinden om je buik te bedekken. Ik denk dat ik dat ook heb... Pff lastig hoor!
Herkenbare probleem en herkenbare vragen. Ik ben meer een bikini-type, maar heb nu toch gekozen voor een badpak, omdat mn buik dan bedekt is. Wel zo relaxed dan met zo'n dikke toeter open en bloot en missch ook wel beter dan direct zonlicht erop, maar dat weet ik niet hoor. Ik heb lang gezocht, maar ben uiteindelijk geslaagd bij website C&A! Voor 30,- heel leuke badpakken en/of tankini's. Missch dat daar wat voor je bij zit?? Gratis verzenden en eventueeel retour. Hierbij de link: Dames Badmode van uitstekende kwaliteit - Nu in de C&A Online Shop! Succes!
Ik heb normaliter altijd een bikini aan (en na mijn zwangerschap zeker weer als het even kan) maar heb nu een tankini van noppies gekocht omdat ik het een prettiger idee vindt dat mijn buik ook een beetje bedekt is van de zomer...
Bij mij zijn voornamelijk m'n borsten flink gegroeid en bh's kopen is al een probleem. Ik wilde er ook niet mega veel aan uitgeven, waarschijnlijk heb ik er na m'n zwangerschap niks meer aan. Heb 2 bikini's gevonden bij h&m de keuze was wel beperkt. Hoop ook niet dat ze nog groter worden... Tankini's vind ik ook erg leuk!
Heb even gekeken en er eentje besteld! Zwart met nopjes, een tankini! Thanks voor de tip! Ik hoop wel dat de cupmaat een beetje goed is... Heb maat 38 besteld, maar ik heb cupmaat 75D. Hoe was dat bij kouw c&a tankini?
Zwangerschapstankini bruin/wit gestippeld - Voor haar - bpc bonprix collection - bonprix.nl Ik heb deze tankini en ze hebben nog veel meer leuke. Draag normaal ook bikini's maar voel me nu fijner in iets meer stof Oh, ik zie dat je al besteld hebt. Nou ja, dan mss een tip voor andere meiden.
Wil ik ook graag weten (cupmaat E ). Leuke tankini's voor een leuk prijsje en aangezien wij nog een weekje naar de zon gaan in mei.
Mmmm, goeie vraag! Ik heb zelf 70E en heb daar nog niet over nagedacht. Ik verwacht het badpak vandaag of morgen binnen te krijgen (lange levertijd hoor bij C&A, pfff), maar zodra ie binnen is, ga ik passen en last ik het weten. Ik heb overigens een 36 besteld, missch was 38 idd verstandiger...
Ik had vier jaar terug een tankini van beachwave voor 50 euro, deze rekte mee, maar ook daarna weer gewoon terug. Dus ik heb m ook nog een tijdje gedragen toen ik niet meer zwanger was. Dan is het ook nog wel de moeite van de prijs waard.
Ik heb gewoon een paar maten grotere bikini gekocht om mijn gegroeide lijf goed te bedekken. Ik vond het zo jammer dat alle zwangerschapsbadkleding de buik (grotendeels) bedekt. Mijn buik is (nog) mooi en die wil ik graag showen!
Ik heb begrepen dat het verstandig is om je buik te bedekken, hoe groter je buik hoe dunner de huid van je buik. Natuurlijk moet ieder het voor zich weten maar tankini's kan je ook nog een beetje naar boven duwen als je toch eventjes wil genieten van je mooie buik in bikini Ik heb net een rode van de C&A gekocht. Zal hem komende week nog niet nodig hebben maar hopelijk van de zomer wel Als ik hem pas en hij oogt normaal, dan neem ik m volgende week mee als tweede setje