Ik zoek een positiebadpak aangezien ik wekelijks ga zwangerschapszwemmen. Bij de prenatal was er keus genoeg máár niet voor iemand met cupmaat E De badpakken die ze hadden drukten mijn borsten helemaal plat en naar beneden, dat zag er echt niet uit. Van de badpakken die wel een aparte cup hadden, was de cup te klein (van de badpak zelf heb ik maatje 40 of L nodig en dan zit er geen grote cup bij). Wie o wie weet er wel een goed passend badpak te vinden voor als je iets grotere borsten hebt? Ik heb dus de prenatal al geprobeerd en de badpakken van mamalicious trouwens ook. Nu zwem ik met een bikini maar dat broekje zakt iedere keer veel te ver van mijn buik/kont af En voel me daar niet veilig meer in haha.
Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas geeft een badpak mijn borsten vaak niet genoeg steun, tenzij ze aparte cups hebben maar die zijn dan inderdaad te klein. Ik kom al snel op een bikini. Nou hebben ze die soms volgens mij ook speciaal voor zwangere vrouwen (weet niet meer waar ik die gezien heb eigenlijk)
In de lingerie speciaal zaak? Zoals Lincherie? zag daar laatst wel veel badpakken hangen, maar of ze voor positiemode waren weet ik niet! Anders even op internet zoeken.. K had ook e voor mn ZS! en nu 1,5 cup gegroeid, met een beetje geluk pas ik nog in mn ouwe badpak! hihi! Succes!
Toen ik zelf aan zwangerschapszwemmen deed heb ik een gewone bikini aan gehad alleen een maat groter en dat ging goed.. Sc6 ermee!
Bedankt voor jullie tips! Ik heb nu al een positiebikini maar om een of andere reden wil het toch niet helemaal lekker over mijn buik heen zitten Misschien klopt de maat niet helemaal ofzo. En welke van de wehkamp is het? die van adidas? want anders bestel ik die gewoon! Past hij niet, dan kan hij altijd nog terug natuurlijk. Bij lingerie speciaalzaken heb ik nog niet gekeken, dat is ook zeker een goede tip
Ik heb er gewoon eentje van prenatal, niet met cups en die past prima. ik ben inmiddels al uit cup E gegroeid dus als ik m pas.... Als ie je borsten plat drukt heb je gewoon domweg een grotere maat nodig, dan wordt het hele ding langer en past de boel er dus beter in.
Dat is niet waar. Normaal heb ik maatje M/L nodig van kleding (badkleding dus al gauw maat L) en heb zelfs tot XXL geprobeerd bij de prenatal. Alles ging lubberen en wijd staan, maar mn borsten waren nog steeds plat hoor!
Ik heb zelf ook een grotere cupmaat (nog een stuk meer dan E). Normale badpakken koop ik altijd bij lingeriespeciaalzaken bijv. Nicky's lingerie in Eindhoven. Die hebben badpakken met speciale versteviging (soort bh) en gaan tot maat I of zo. Ik heb zelf 2 badpakken bijgekocht. Een van een maat groter en een van 2 maten groter. Bij mijn eerste kon ik tot het eind daar goed in zwemmen. Zat perfect. En mijn hele buik, ook toen ik op het laatst liep, kon erin.
ik heb geen adidas, maar de andere zonder merk. niet echt duidelijk maar er staan er in totaal 2 op. en de ene is van adidas. snap je het nog. en die vind ik zo heerlijk zitten.
Ik heb het badpak van Adidas. Heb cup D en badpak is maat 44 en cup D zit dus netjes. Er is nog wel ruimte in de cups voor groei. Je kan er natuurlijk altijd een paar bestellen (paar maten, waaronder je eigen maat) en dan terugsturen wat niet goed zit. (voordeel van de Wehkamp hihihi)