sorry Toysxl.nl | Woezel en Pip: Pluchen Buurpoes, 35cm, Tiamo | Baby & Peuter speelgoed bestaan wel maar uitverkocht ja.
Heb Tiamo en Woezel en Pip gebeld en de laatste levering aan de winkels was 1,5 jaar geleden, vandaar mijn oproepje hier.
@Boefjesmama Dat snap ik, geen probleem. Maar: het moet wel de grote van 35 cm zijn en niet die van 18 cm. Verzenden met dhl for you kost 4,95 dus dat krijg je dan extra en natuurlijk wat voor de moeite
Ik heb een webshop in babykadootjes. Ik heb mijn leverancier een mailtje gestuurd of hij deze maat nog kan bestellen. Groetjes Anja
Hoi Anja, Ik denk dat er weinig kans is. Zie mijn bovenstaande berichtje. Maar toch bedankt Dacht dat iemand hem had...ik blijf gewoon zoeken en hopen.
De buurpoes 35cmis inderdaad niet meer te bestellen. Misschien kom je m ooit nog ergens tegen. Anders misschien oproep op marktplaats zetten? Anja
Hier staat er eentje op marktplaats: Marktplaats.nl > 3 nieuwe Woezel en Pip knuffels - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
@Wapa Thanks voor de tip! Ik had deze advertentie nog niet gezien. Heb gelijk na jouw bericht een bod geplaatst en gemaild. Buurpoes is onderweg