Positiebroek gekocht !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saraah, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heey daar wist ik niks van... ik vind het zo vervelend met die broeken... shirtjes heb ik geen rpoblemen mee... terwijl dat toch het gebied is waar het het meest groeit ;)...

    maar ik hoop dat er snel een nieuwe collectie komt, want ik wil wel weer een nieuwe broek nemen, want om nou dagelijks in dezelfde broek te lopen is nou ook niet echt prettig... ;)
     
  2. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb 2 spijkerbroeken van Miss Etam en een zwarte broek. En ik ga er binnenkort nog 1 bijhalen want 1 van die spijkerbroeken gaat al aardig strak zitten en hij kan niet groter. :(
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm... dat heb k juist niet... die broeken zijn van stretch stof gemaakt.. dat ding moet elke dag in de was...anders begint dat ding te lubberen.. :(

    maar iedereen heef thet over miss Etam, ik ga daar ook maar is ff koekeloeren denk ik.. als ik die winkel zie, weet ik niet hoe snel ik er voorbij moet lopen, maja.. ik zie dat er jonge meiden naar toe gaan, dus Why not, take a look!!

    leuk trouwens chrisje.. over 3 daagjes al de pretecho... ik over 2 daagjes mn 20 weken echo ;)
     

Deel Deze Pagina