Goede daf dames Ik heb een vraag wanneer val je nou eigenlijk teveel af en is het verstandig om naar de dokter te gaan Ik ben nu 13 weken en ben 8 kilo afgevallen. Ben heel misselijk maar geef niet over eet ook bijna niks. Ben heel vermoeid en ook vaak duizelig, zijn er hier dames die dit ook hebben of die advies kunnen geven. Alvast bedankt groetje
Ik zou zeggen, bel je huisarts/verloskundige even op! Als je veel reserves hebt, zal het minder zorgwekkend zijn dan wanneer je nauwelijks reserves hebt. Hopelijk voel je je snel beter! Luister goed naar je lichaam als je moe/duizelig bent en neem de rust die je nodig denkt te hebben. Niemand die het je kwalijk zal nemen.
Afvallen tijdens een zwangerschap is eigenlijk nooit goed, vooral voor je eigen energie, want het kindje pakt alles. Voor de misselijkheid kun je gewoon emesafene vragen aan je huisarts/assistente. Wacht er niet te lang mee !
Je kan vast een zwangerschapsvitamine nemen dan krijg je de voedingsstoffen binnen en wat je eet dan zorgen dat dit dan wat energie levert. Rooster bijvoorbeeld eens je boterham dat vond ik veel beter te pruimen dan zo eten. Of een keer yoghurt met cruesli.