Positiebroek Lidl

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door klein hummeltje, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd of iemand de positiebroek van de Lidl al gekocht heeft en of die groot, normaal of klein vallen. Normaal draag ik maat XL, maar wil voor in m'n laatste zwangerschapsdagen en kraamtijd nog een lekkere broek hebben.

Aangezien het nogal een onderneming is nu om bij de Lidl te komen voor me, wil ik eigenlijk een beetje zekerheid dat ik hem ook aankan (snap wel dat jullie niks kunnen garanderen ;)).

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik ben er net geweest voor de shirtjes, En die vallen heel groot, maarja dat was je vraag niet... :D
    Trouwens, toen ik er net was, 11.00 uur,waren er nog maar 3 shirtjes, en 2 broeken. Gaat heel snel dus!

Is het misschien handig om iemand anders te vragen voor je te gaan kijken? Straks zijn ze daar ook allemaal al op.. ;)

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik vind de kinderkleding altijd heel klein vallen en de dames shirts weer wat groot dus aan mij heb je eigenlijk ook niet besef ik me nu ineens hahahah sorry

Je kan hem toch kopen, is het niets breng je hem terug.

4. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Zal straks eens kijken als de kleine man weer wakker is... Hoop idd dat er nog zijn. En weet idd ook wel dat ik ze nog terug kan brengen, maar doe nu liever niet teveel moeite meer ;) hihi!

Enne, bedankt voor de reacties :D

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Misschien anders een idee om ze even te bellen of ze ze nog hebben en anders of ze ze voor jou apart kunnen houden?

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    toen ik zwanger was had ik er ook van alles gekocht, het ligt nu nog met kaartje op zolder...het viel erg groot!!! dacht dat ik er wel in zou groeien maar nee :)

7. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb net zo'n broek gekocht.. Hij valt precies zoals het label aangeeft (M is 40/42). Ik heb normaal inderdaad 40/42 en hij zit bij mij precies goed. Lengte van de pijp is voor mij ook goed, ik heb normaal met spijkerbroeken 32 lengte. Het is een lekkere zachte, dunne broek. En hij zit heerlijk! Ik ben er iig erg blij mee!

8. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ben inderdaad net maar even geweest :D Vind L niet helemaal de goede benaming... 44-46! hihi!, Maar wel precies wat ik meot hebben dus :D Ze hadden helaas geen zwarte meer, dan maar een blauwe... En meteen ook maar shirt meegenomen! :D

Bedankt voor de tips allemaal!!!

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Dan ben ik weer benieuwd, hoe zit het shirt? Vond eigenlijk alleen die groene met V-hals leuk, maar kon me er niet echt een voorstelling bij maken hoe 'ie zit..

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ben het met Emjay eens. Heb er net ook 1 gehaald zit heerlijk hoor. En een shirt erbij maat M die valt ook lekker om mn buikje..

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Heb ook de groene met V hals gekocht. Zit lekker hoor je buik word wel geaccentueerd en dat mag ook natuurlijk :D. Denk alleen niet dat ik hem over 2 maandjes nog aan kan met mijn belly haha.

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn moeder heeft beide kleuren broeken gehaald, en beide shirts.
    Krijg ze morgen, dus dan maar even aanpassen.

13. danip

danip Niet meer actief

Ik kan ze niet vinden in de folder. Of is dit van vorige week?

14. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Hij stond in de folder van vorige week, aanbieding gaat vandaag in. Op de site van de Lidl kun je 'm terugvinden

15. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Thanks! Ik ga er even ernstig over nadenken! ;)

16. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wow, wat zit die broek lekker!!!! Het is dat ie tussentijds uitgewssen moet gaan worden, maar anders zou ik hem de komende weken (hoop dat ie in de kraamtijd nog steeds zo lekker zit) aanhouden hoor!

Het shirtje wat ik gekocht heb (met gesmockt borststuk en met bloemen en vlinders), lijkt als ik hem aan heb net een pyjama... haha! Ach ja, hij is straks wel handig met bv :D

17. danip

danip Niet meer actief

Was dat dan het enige aan positiespullen? Wat er bij actueel staat? Ik zie hier ook over patronen, maar dat staat daar niet op. De folder kan ik nergens meer vinden. Was wel benieuwd.

18. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Dit is de broek!

Lekker zit 'ie hè? Ik heb 'em aangepast en niet weer uitgedaan! Zelfs het kaartje heb ik eruit geknipt terwijl ik hem aanhad, haha! :D

19. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Er zijn van positiespullen alleen een broek en een shirt, die bij actueel staan. Van het shirt zijn er verschillende modellen en kleuren, tenminste voor de snelleren. Dit soort gerei is altijd heel snel uitverkocht vind ik, erg jammer!!!

en inderdaad, hij zit zooooooooooo lekker, had ik deze in het begin van vorige zwangerschap maar ontdenkt, denk dat ik dan meteen teruggegaan was voor nog 1 of 2... :D Nu niet meer zo nodig ;)

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.762
    113
    heb m in s, klopt met mn maat (36/38) en lengte past ook. zit erg lekker, maar met zo een heel hoge buikband is je laatste gevoel van sexyness wel uit je huiskleding verdewnen...

Deel Deze Pagina