whaha, die was toch al nergens meer te bekennen sinds ik tijdens vorige zwangerschap de megazwangerschapsonderbroeken van de hema ontdekte Gelukkig kun je ze ook gewoon uittrekken
Ook niet bij actueel? Weet niet welke woonplaats? Maar heb net op alkmaar gezocht, en daar staat ie wel bij... Hoop voor je dat er nog zijn!
ik had gekeken in de lidl folder maar ik kan niks vinden over positie kleding -_- maar ga dus gauw ff heen om te kijken
Moet zeggen dat ik het wel vet onhandig vind.. wij kregen deze folder dus vorige week zaterdag (niet afgelopen zaterdag maar die ervoor) voor aanbiedingen die vanaf gisteren geldig zijn. Meeste mensen zijn het dan al lang weer vergeten! Sexyness doen we hier uberhaupt niet meer aan.. zit nu nog met de gevolgen (en nog 20 weken te gaan)! Inderdaad, met de mega hoge onderbroeken van de Hema... comfort boven alles!
Ook ik heb gisteren een broek gekocht, aangetrokken en niet meer uitgedaan ! Heb zelf maat 36 en de broek 36/38 zit nog een beetje ruim, maar kan ik er lekker in gaan groeien de aankomende weken!
Ik ga zo ook kijken, hoop dat ze er nog wat hebben! En een shirtje. Heb vanaf morgen zw gym, lijkt me lekker zitten.
Inderdaad niet handig, maar ik had het in m'n agenda geschreven, ik dacht, daar moet ik bijzijn! Enne, blijkbaar hadden meer mesen dat, want er lag nog maar bar weinig...
Hebbes Ze hadden er bij ons nog meer dan genoeg. Moet m nog passen hoor. Ik heb maat L, de grootste maat, maar hij ziet er wel erg ruim uit. Dus moet m vast passen.
De M (40/42) past prima hier.. Normaal maat 38/40. En de broek zit heerlijk!! Heb gelukkig van beide kleur 1. De roze shirt valt ook mooi als een M. Mooi aansluitend en ook mooi de buik kun je laten zien. De bloemen/vlinder shirt, valt hier als een tuniek, vrij lang (valt serieus ver over de billen heen). Qua wijdte wel de goede maat.. Ach, nog de helft te gaan, kan buik nog in omvang toenemen.. Maar echt een aanrader! Zie je ze toevallig liggen, meenemen zou ik zeggen!!
Mn oma heeft een shirt en broek voor mij gekocht.. Maar die woont een end verderop dus mog niet gezien. Iemand foto ervan?
Ik hoop dat er vanmiddag nog wat voor mij ligt Kon niet eerder naar de Lidl, maar ben wel heel benieuwd!
Zit heerlijk. Ik ga kijken of ik ook de blauwe nog kan scoren. Hier kan je in wonen..... Is ook luchtig dus precies goed voor de komende tijd. En volgens mij ook lekker voor na de bevalling!
Gister heb ik nog een blauwe en zwarte broek kunnen scoren! Zitten heerlijk! Lagen er nog maar een stuk of 5 hier bij de lidl.
Ik heb het groene shirt (maar zag er alleen 1 met ronde hals?) en het roze shirt en de zwarte broek. In de shirts zie ik witte vlekjes helaas.. volgens mijn ma strijk je dat er wellicht nog uit en is het omdat er iets op gelegen heeft. Ik weet het niet. De zwarte broek heb ik in maat M en was veel te kort voor mij. Alleen ik kan mn bon niet vinden.. mocht iemand m over willen nemen geef even een gil (woon in omg. Eindhoven)
Even naar de lidl geweest in duitsland(woon aan de grens en anders moet ik 20 min rijden naar de stad) Daar lagen nog maar 2 blauwe broeken maat s, zwart was weg en truitjes lagen er ook nog maar een paar. Heb de blauwe broek meegenomen en zit gelukkig perfect!! ook bij de benen kwa lengte, ben niet zo lang. Heerlijke broek dus voor erbij!
Dat heb ik ook volgens zijn het die kraaltjes die erin gedrukt zijn. Ik heb ook 2 broeken en 2 shirtjes gehaald vandaag ze zitten heeeeeerlijk. Het was alles in mijn maat er lagen nog wel erg veel van maat S.