Nu mijn ventje 3 maanden is heb ik wat positiekleding uit de kast gevist waar iemand anders misschien wat aan heeft! Het lijstje is alsvolgt: * 4 buikbanden waarvan ik een foto in mijn album heb gezet: 1 Chique beige met bloemmotief van Vida Vita [nooit gedragen] 1 Zwarte van Queen Mum 1 Turquoise blauwe gekocht op de 9 maanden beurs 1 Lichtroze gekocht op de 9 maanden beurs [lichte inktvlek bovenin op de naad, te zien op de foto!] * Diverse zwangerschaps/positiebroeken: 1 Beige pantalon mt. 40 [Volgens mij Vida Vita, labels eruit geknipt omdat ze jeukten ] 1 Zwarte pantalon mt. 40 [Volgens mij Vida Vita, labels eruit geknipt omdat ze jeukten ] 1 Donkerbruine ribbroek van Vida Vita mt. 38 [klein chloorvlekje op knie] 1 Zwarte pantalon van H&M mama mt. M [nooit gedragen] 2 Zwarte pantalons van Baby Walz mt. 36 [beiden nooit gedragen] Stuur me even een PM als je interesse hebt in een van deze kledingstukken of als je meer wilt weten! Alles in nieuwstaat tenzij ik het erachter vermeld heb, zeer weinig of helemaal niet gedragen omdat ik hoogzwanger was met de hittegolf... het was dus gewoon te warm voor me om te dragen