Hoii, Morgen 34 weken zwanger dit is nu al de 3e dag met kramp Moest steeds rennen naar de wc om te poepen. Gelukkig eigk maar want dat lukte me niet meer maar nu krijg ik steeds ergere krampen.. wie herkent dit? Wat was dit bij jou.. vaak verdwijnt t snel weer en komt t later terug pff
Ik heb dat ook de laatste week. Echt darmkrampen en naar de wc moeten zo'n 3/4x p.d. Ook ik weet zeker dat het geen weeen zijn. Misschien hoort het erbij? Dat je kindje op de darmen drukt ofzo? Weet het niet! Had dit bij mijn eerste ook niet.
ik heb geen menstruatiekramp maar wel allemaal andere krampen. snap helemaal niks meer van mn lijf. en idd kan zo opeens 3/4 keer per dag naar het toilet moeten. word en zelfs snachts wakker voor nou dat heb ik eigenlijk nooit
Dat snap ik maar ik heb bij de eerste alleen rugweeen gehad. Als ik nu ineens buikweeen zou krijgen weet ik niet of ik dat meteen zou herkennen als weeen.
Heb ook steeds datk naar de wc moet maar lukt dan niet erge verstopping ben benieuwd alsk wakker word of ik het dan weer heb, en harde buiken heb ik al weken werkt dus ook niet mee haha. Hoe is het hier verder?
Oja al.2 dagen val ik zowat huilend in slaap weet me geen houding meer te geven en soms zo'n pijn maarja iedere dag is er een dichterbij
maar als je zoveel pijn hebt zou je dan de vk niet eens bellen?? mijn vk zegt altijd al je pijn hebt moet je bellen. van krampen enzo dan he. en je zou kunnen zien of het weeen zijn door de tijd op te nemen als de kram langer als 60 seconden aan houd dan zijn het weeen korter als 60 sec zijn voorweeen
Ik heb vandaag toch weer krampen gehad maar gek genoeg verdwijnt t weer.. Kwam trouwens makkelijker in slaap dan afgelopen dagen maar vanacht toch weer wakker gelegen een tijd. . Moet overmorgen naar de verloskundige denk dat ik het nog wel ff trek..