Hoe voelt een harde buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Ik heb bij tijd en wijle een knikker harde buik, als ik met mijn handen voel. Ikvoel dat alleen van binnen uit niet. Geen samentrekking vd baarmoeder o.i.d. Het gaat vaak wel gepaard met een heel benauwd gevoel, maar zeker niet pijnlijk. Valt dit onder harde buiken?

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ja! Een harde hoeft geen pijn te doen, meestal niet. Als je buik echt hard aanvoelt is het vrijwel zeker een harde buik. Ik voelde rond jouw termijn ook altijd een trekkend gevoel in mijn buik, nu met een echt dikke buik voelt het weer anders.

3. mappel

mappel Niet meer actief

ooh thanks! ik heb het steeds vaker, maar vooral wanneer ik lekker op de bank zit, zo raar. Ben nu maar in bed gaan liggen omdat ik dacht dat dat beter zou zijn..

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik voelde het juist in mijn buik dat de harde buik kwam opzetten en ja tuurlijk ook aan de buitenkant. Je ziet het bij mij ook aan de buitenkant als ik een harde buik heb, dan wordt mijn buik zo'n soort ei vorm hahaha...

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Heb t ook al weken af en aan.. vooral als ik ff opsta pff haha

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik voel het ook aankomen zeg maar in mijn buik... En mijn buik voelt dan idd hard aan.

In principe is het niet erg hoor een harde buik, mits ze niet te vaak komen en pijn doen. Dan is het een teken dat je rustiger aan moet gaan doen ;)

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja voel ze ook aankomen een naar trekkend gevoel.
    Je ziet dan ook gewoon hoe het kindje ligt zo hard en hij vervormd helemaal.
    Doet geen pijn trouwens allen ongemakkelijk ( vooral heel erg na s.ex)
    Als ik opsta of druk ben is mijn buik ook een harde bal maar dat is volgens mij geen harde buik toch want dan heb ik er wel erg veel haha

Deel Deze Pagina