Bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanne1234, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik open toch even een nieuw topic. Ik heb wel via zoeken gezocht maar kon zo niets recents vinden. Sorry als het toch een dubbele topic word.

Ik heb zaterdag en vandaag getest, beide keren zwanger met verschillende testen. :D Echter ging ik net naar de wc en veegde ik wat rood bloed weg. Het is heel weinig maar ik word toch ongerust.

Een innestelingsbloeding is toch vaak veel eerder of niet? Misschien heb ik wel te vroeg getest...ik hoop het niet! :(

2. music4life

music4life Niet meer actief

je kan ook een late innestelings bloeding hebben ,net als ik ,ik heb toen een weekje gewacht en nogmaals getest,,en toen nog zwanger,bel anders even een verloskundige bij je in de buurt voor een duidelijker antwoord ,,succes hoor,en ik duim dat je zwanger bent

3. Jompie

Jompie Niet meer actief

Ik heb gedurende de eerste 10 weken regelmatig rood en bruin bloedverlies gehad. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het hoeft dus geen slecht teken te zijn.

4. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb het ook gehad toen ik al meer dan een week overtijd was en positief had getest. Als het niet meer of helder bloed wordt zou ik me geen zorgen maken hoor.

5. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Bedankt voor jullie antwoord!

Ik bel morgen sowieso maar even de huisarts om een afspraak te maken. Weet niet zo goed wat ze doen, ik denk bloedprikken?

Deel Deze Pagina