bijna 17wkn zwanger en vrijdag naar Kane

Discussion in 'Zwangerschap' started by emmie, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

Ga vrijdag naar Kane, maar las net dit in mn mail :

Wist je dat je baby nu al kan 'horen en zien' wat zich rond jou afspeelt? Zijn binnenoor is al klaar. Daardoor kan hij af en toe flink schrikken van harde geluiden en doe je hem geen lol door naar een hardrockconcert te gaan. Wat hij wel heel fijn vindt is iedere dag hetzelfde liedje of rustgevend muziekje horen. En daar heb je straks na de geboorte ook plezier van.

hahahaha kan dit kwaad dan????

liefs Emmie

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    volgens mij kan dit echt geen kwaad, je kindje kan even schrikken omdat het zachte geluiden gewend is.
    jouw kindje hoort ongeveer het zelfde als dat jij met je hoofd onder water ligt... en misschien nog wel zachter... dus voor z'n gehoorgang kan dit voor zover ik weet geen kwaad..
    ik ben met 19 weken nog naar een concert van marco borsato geweest en heb niets geen last gehad.
    veel plezier!

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben op concerten al heel wat (hoog) zwangere dames tegen gekomen. Een vriendin stond met 32 weken nog te hossen bij Direct, kern gezonde baby. Zou volgens mij dus wel moeten kunnen.

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Nee dat maakt echt niks uit hoor. Mag je gewoon heen gaan.

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Lekker gaan. Kan je baby vast leren wat goede muziek is! Ben zelf met 32 weken nog geweest, ging prima hoor.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hoi,
    ik denk dat het met 17 weken nog wel mee zal vallen ja...
    en om nou te zeggen dat kane hardrock ofzo is,kan ik niet zeggen.
    zitten voor de kleine ook hele mooie gevoelige nummers bij:D..

ik ben 4 weken geleden naar de film wolfman geweest:$,had ik beter niet kunnen dpen.
    had de recensies over deze film niet goed gelezen,dus had ook niet verwacht dat dit zo'n vieze en gore film zou zijn.
    hij begon al triest,en toen had ik al zoiets van,oh jee,dit wordt een lange film voor mij...
    vondt hem ook echt eng,en durfde amper te kijken,ben op een gegeven moment koffie gaan drinken,werdt gek van het geschreeuw en harde geluid in de film.
    de kleine was wel even een paar keer aan het bewegen,maar kan niet zeggen extreem meer ofzo.
    voelde me er toch niet prettig bij,dus toch maar de zaal uitgegeaan...
    en als de kleine ook maar wat in de gaten heeft gehad,dan waren het vooral mijn spanningen en stress....

veel plezier bij kane vrijdag..

7. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen: gewoon naar KANE gaan hoor!!!
    Kan de kleine inderdaad maar alvast wennen aan de muziek die hij/zij nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak zal horen;)

Onwijs veel plezier daar!

Groetjes Claire

8. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Gewoon lekker gaan! Ben met 20 weken ook naar Vrienden van Amstel gegaan. Helemaal geen punt hoor, ons jochie bewoog lekker mee :D. Geniet ervan!

9. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

Jan 2, 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Hey,

Denk dat je met 17 weekjes nog best lekker kunt genieten!! ;) (ik is jaloers, want ik heb Kane gemist dit keer)

Ik ben met 25 weken naar Night of the Proms geweest. Is een beetje traditie, want mijn ouders nemen ons daar elk jaar mee naar toe. Dat gaat er een stuk rustiger aan toe (normaal dan)
    Toen dit jaar Sharon den Adel (van Within temptation) haar mondje opendeed schrok de kleine behoorlijk. Ik ben toen gewoon even de zaal uitgelopen naar een plekje waar het rustiger was. Gewacht tot frummel weer een beetje bijgekomen was en daarna teruggegaan.
    Hij is er nog niet uit, dus kan je niet vertellen of ie met vingers in zijn oren naar buiten komt :p Hij regaeert nog steeds goed op geluid, dus doof is ie in ieder geval niet geworden.

Zelf heb ik wel mijn kaartje voor de Vrienden van Amstel (met pijn in mijn hart) afgestaan aan mijn zwagertje (daar kwam Kane :() Ik zag het alleen niet meer zo zitten om met 34 weken in zo'n massa mee te gaan staan hossen. Denk dat het er ook aan ligt hoe je er zelf in staat.

Heb alleen ergens gelezen dat als de bevalling net na zo'n concert zou beginnen dat de baby dan wat gestresst de bevalling in zou kunnen gaan en ietsjes minder goeie zin heeft na én een concert én de bevalling er boven op. Maar daar hoef jij je met 17 weken dus geen zorgen om te maken ;)

Veel plezier!

10. emmie

emmie Niet meer actief

Ok, thanx allemaal voor de reacties!! :D
    Heb er heeeeeeel veel zin in!!!

11. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    toen ik bijna 19 weken zwanger was van tyrell ben ik met een groep naar roger waters geweest.
    ging goed.
    dus meid zo zeggen geniet ze

jennefer

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik woon samen met een DJ dus ik sta elke dag in de harde muziek ;)
    Moet zeggen dat ik niet veel verschil merk bij de kleine of hij de muziek nou hard of zacht heeft staan..

Share This Page