Hallo, We zijn al sinds dec 2014 gestopt met de pil. Sinds deze week zere borsten aan de zijkant en onderkant. Vervelend met bh dragen, liggen en slapen. Ook ben ik erg moe. Vandaag zou ik ongi moeten worden, toch maar eens een test tegenaan gegooid. Ben ik nu zwanger of niet? Maandag gaan we nogmaals testen...
Ik heb er al heel wat gedaan die nooit iets aangaven, wel de controle streep... In het echt is de streep wat vager. Hoop dat het nu echt zo is. Voelt een beetje vreemd omdat mijn man en ik nog twijfelen of de test klopt. Mijn gevoel zegt 'ja'! Buiten de zere en gevoelige borsten en vermoeidheid om verder nergens last van... Maandag doen we nog een test, als die positief is zal ik de vk bellen.
Duidelijk hoor gefeliciteerd! Misschien is het voor jullie fijn om een clear blue test te doen met zwanger of niet zwanger.
Daar hoef je niet over te twijfelen hoor! Die streep is hartstikke duidelijke en positief! Gefeliciteerd!!
Nou euuhh ik weet niet hoor, moet wel een beetje turen :-D Hélène nee hoor van harte gefeliciteerd dat lijkt me wel heel duidelijk!!
Is dat een test van de action? Ik heb m'n bloed laten nemen als de streep nog veeeeel lichter was en toen had ik al een hcg van 100... Dus supermooie test!