Hoi, ik ben niet helemaal nieuw meer maar heb even ivm herkenbaarheid een nieuw account aangemaakt Ik had even een vraag wat betreft de betrouwbaarheid van de Testjezelf cassette testen. Ik heb afgelopen twee dagen getest met de testjezelf midstream en deze bleven spierwit. Zojuist weer een test gedaan maar wel de cassette en hier zie ik binnen afleestijd een heel vaag lijntje (wel met middagurine gedaan en ook op ongeveer 8 dagen na eisprong). Maar ik voel mij zo gigantisch zwanger, dat ik moest testen haha. Maar ik lees wat wisselende verhalen over deze testen, ook over vals positief. Ik snap natuurlijk dat ik moet afwachten maar vind het wel heel vroeg voor een positieve test, anderzijds heb ik al wel wat kwaaltjes ? Wie kan wat ervaringen delen?
Ik ken de testen verder niet maar als je kwaaltjes van een zwangerschap komen zal een zwangerschap wel positief uitslaan. Dezelfde kwaaltjes kunnen ook van het progestron hormoon afkomen helaas. Ik zou een ander merk test halen, een predictor early bijvoorbeeld. Heb je hcg dan zal deze zeker positief zijn. Zo niet dan zal je andere test vals positief zijn gok ik.
Ik begrijp er niets meer van, op de cassette van Testjezelf blijf ik tuurstreepjes houden, wel binnen 10 minuten maar ik ben niet overtuigd. Ik krijg ze ook niet eens op de foto. Dus ik besloot over te stappen op die van Sensitest omdat zij claimen geen indrooglijntjes te hebben. Vanochtend getest en zie het resultaat. Naar mijn idee zou het lijntje al wel donkerder moeten zijn? Nog even mijn cyclus, de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 14 april. In de week van 27 april mijn eisprong gehad.Weet niet de exacte datum, maar had vruchtbaar slijm en pijntjes. Nog steeds heb ik veel klachten die ik ook had bij mijn vorige zwangerschappen. Mijn vraag is vooral wat jullie denken aan de hand van mijn foto/verhaal en of sensitest wel betrouwbaar is. En welke test raden jullie aan zodat ik wat meer zekerheid krijg
Hmm lastig.... stel dat je eisprong 27 april was, dan zou je nu 12dpo zijn. Bij een innesteling op 10dpo zou dit dan een prima streepje zijn. Ik zou morgen even opnieuw met sensitest testen om oploop te bepalen en dan kan je ervan uitgaan dat je cassette dan idd vals is geweest. Spannend!!