Deze ronde voor het eerst ovulatietesten gekocht. Ruim een week geleden, net na mijn menstruatie (wat je menstruatie noemt: 3 dagen enkel een beetje bruinverlies) deed ik er eentje. Voor de gein en om te kijken hoe het werkt. Ik had alleen niet verwacht dat de tweede streep al zo donker zou zijn of dat er überhaupt een streep zou komen in het T-venster. Is dit altijd zo bij deze testen? Bijgaand een foto van de test.
Aan mij heb je misschien niet zoveel maar had altijd zo'n streep bij de Action testen, heb 6 maanden eraan verspild en mij ei spoorden ze nooit echt op. Ben daarna overgestapt op Sensitest en daar kreeg ik wel echt knallers en in de 4de ronde met deze testen waren we zwanger.
Dankjewel voor je reactie. Ik twijfel daarom aan de betrouwbaarheid van deze testen. Er zou toch geen tweede streep moeten komen zo vroeg in de cyclus? Denk dat ik toch een paar andere ovulatietesten aanschaf.
Ik testte met andere testen ook al heel vroeg duidelijk maar desondanks duurde het toch 20 dg voor de knaller kwam
Hallo Dniese Vandaag heb ik ook een onderwerp geopend rond ovulatietesten in dit forum, omdat ik er niets van af weet. Daar werd me aangeraden om deze van 'Zwanger & Kids' te bestellen, de dipstics. Erg veel vrouwen zijn daar tevreden van. Heb daar eigenlijk nergens op internet al een negatieve reactie van gevonden. De sensitest blijkt ook wel goed te zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb ze pas vandaag besteld, maar ga het in ieder geval wel proberen. Heel veel succes alvast!!
Ik heb ook hele duidelijke strepen waar ik ook zit in m'n cyclus en met welk merk dan ook, dus voor mij is deze test niet heel raar.. Gewoon doortesten tot je een "knaller" hebt en ik zou idd ook die van z&k bestellen, die zijn goed! Al heb ik met die van action ook geen slechte ervaring alleen vond ik wel dat ze ineens knal waren en m'n eisprong best snel daarna was (12 uur ofzo..). Oh btw dit weet ik aan de hand van metingen bij de gyn .. Succes !
Bedankt, Paddy. Ik heb de testen van z&k zojuist besteld. Ga ze combineren met die van de Action. Volgende week maar eens serieus mee beginnen.
Bij mij werken de ovulatie testen van de action niet goed. Krijg nooit een knaller. Ik gebruik ook die van Z&K en ze bevallen erg goed. En zoals eerder gezegd: een test is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep.