Hoi, Ik gebruik altijd cb testen voor ovulatietesten maar nu wil ik toch even over op wat goedkopers. Ik zit te twijfelen tussen sensitest en zwanger en kids. Welke zijn beter? Liefs Pita
Ik heb de cassette van zwanger en kids. Geeft wel altijd een 2de streepje.. vind ze makkelijk in gebruik en je krijgt er 10 + 10 gratis of 20+20 etc . Ga deze maand voor t eerst een combi van deze testen en de cb doen
Ik test ook altijd met cb digitale en nu voor het eerst ook de zwanger en kids dipsticks erbij gekocht. Als ik denk dat ik mijn piek heb dan doe ik de cb test.
Ik persoonlijk heb hele goede ervaring met die van de action. Kon niet missen als hij positief was, dan was het echt een knaltest.
ja alleen heb ik testjes van een vriendinnetje gekregen. Daar zitten geen handleiding meer bij. Vandaar
Ik heb ze van kruidvat geprobeerd. En direct zwanger geraakt. Bij mijn zoontje ook. Heel tevreden over.
Zwanger en kids ben ik nu heel tevreden over! Altijd Clearblue en Sensitest gebruikt, maar nooit zo tevreden over geweest als Zwanger en Kids.