Hoi Dames, Ik had maandag om 16:30 een smiley op mijn CB (had deze gedaan omdat ik s'ochtends een voor mijn doen redelijk donker streepje op de action had) Dinsdagochtend om 8:00 had ik nog steeds een smiley. Ik moet dan van de laatste ovu test uitgaan toch? Vanochtend was de ovu test negatief. We hebben maandag, dinsdag geklust en willen vanavond nog even klussen, zal dat voldoende zijn?? *edit: had net een heel iniminie klein beetje bloed bij mn slijm, zal dit van mijn eisprong zijn geweest??
Oh wel de eerste?! Super dankjewel! Dan zal vanavond klussen wel overbodig zijn maar doe het toch maar voor de zekerheid haha en is ook gezellig
Heb nu echt ongi krampjes. Snap er niks van. Of zal dat er verder niks mee te maken hebben?? Neem aan dat mn ei al gesprongen is als maandag mn ovu voor het eerst positief was. Iemand??
Ik zou er vanuit gaan dat je ei vandaag uiterlijk mog kan springen. Heb het vaker gezien dat hij 2 dagen na de laatste posi test pas was gesprongen (ontdekt met de tempmethode).