Misschien als je je er goed bij voelt vanavond nogmaals testen of nog beter morgenavond? Dan zou 'ie echt duidelijker moeten worden. Ik hoop (net zoals de andere dames) echt op een knaller voor je
Zie op die van zwanger en kids en op beide kv toch echt wel een streepje hoor! Zou gewoon nog even dagje wachten en dan weer testen en de clear blue pas gebruiken op NOD.
Jeeej ziet er positief uit hoor Podex! hoop dat ze mooi op gaan lopen.. ik zou om de dag testen en dan met ochtend urine.. en de kv test aanhouden dan kun je het beste vergelijken
Ik denk dat die digitale wat meer hcg nodig heeft dan? Maar snap dat je ervan baalt. Mijn ervaring is wel dat van de verschillende testen, de kv test toch het meest duidelijke was. Die gaf bij mij een donkerdere streep dan zwanger&kids test
Nog een update. Weer een paar uur mijn plas ingehouden.. pff haha! Test van gisteravond er ook bij ter vergelijk. Exact 24 uur er tussen dus.
Ik vind het er goed uitzien hoor! Hier was de clearblue ook nog negatief toen ik een lichte kv test had. Die zag er toen hetzelfde uit als die van jou. 2 dagen later was die wel positief Spannend, ik duim mee!