Hallo allemaal ik heb even een vraag. Ik ben twee dagen over tijd echter had ik een late ovulatie deze maand. Mijn ovulatie was op 28 september ik ben nu dus 10 dpo. Omdat ik twee dagen over tijd ben heb ik toch een test gedaan en ik had een vaag streepje. Ik heb dit nooit eerder gehad omdat ik met mijn vorige kinderen altijd gelijk een vette positieve test had gezien ik altijd test wanneer ik pas overtijd ben. Nu weet ik dus niet, is dit positief en wanneer weer te testen?
Je verhaal klopt niet helemaal, je zegt zelf dat je ovulatie later was. Dit betekent idd dat je op 10DPO zit, dit betekent NIET dat je overtijd bent, wat je wel zegt. Ik zou over 2 dagen nog eens een test doen om te kijken of hij donkerder wordt!
Ik snap wat je zegt maar ik heb altijd laat mijn ovulatie en mijn cycle blijft hetzelfde (ik houd dit bij op een period tracker app). Dit betekend in dit geval dat ik twee dagen geleden ongesteld had moeten worden. Mijn ovulatie heb ik altijd 8 dagen voor menstruatie.
Icm overtijd zijn denk ik positief. Is het streepje roze of grijs? Zou morgenochtend nog een keer testen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Dit streepje is roze. Heb hierna nog een ultra early test gekocht en gedaan van clear blue. Wilde eigenlijk de digitale maar die hadden ze niet meer. Maar deze was ook licht positief het streepje was blauw.