Positief cb topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bouncytigger, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik ging ook altijd met plezier.
    Bij ons waren ze ook erg 'ga vooral op je moedergevoel' af, dat gaf mij een extra goed gevoel.

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik zat er eigenlijk al aan te denken om dit topic te openen! Ik heb namelijk ook alleen maar goede ervaringen tot nu toe. Wat bij mij ook meespeelt is dat alle VPK en artsen bij ons op het CB heel duidelijk benadrukken dat zij een adviserende rol hebben, maar dat wij als ouders de uiteindelijke keuze maken en de verantwoording dragen. Dan is een advies toch gewoon makkelijker aan te nemen.

Verder zijn ze echt heel geïntresseerd, zijn ze leuk met mijn zoon, nemen ze ook echt de tijd voor ons en kan ik alle vragen die ik heb stellen.

Ik ga nu 1x per maand om Robin te laten meten en wegen (dat wilde ik in zijn 1e jaar doen) en dan maken ze altijd even een praatje met je en vragen ze of ze nog iets voor je kunnen betekenen.

Al met al dus zeer positief!

3. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Hier ook een super lieve wijkverpleegkundige! Ze straalt iets uit naar kinderen toe.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook positieve ervaringen met het cb.
    Ze zijn allemaal vriendelijk. Ik vertel hun gewoon hoe het gaat, hun vinden alles goed wat ik zeg en geven af en toe een tip.

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Hier ook goede ervaringen. We zijn altijd binnen 5 minuten weer klaar en ze zijn altijd tevreden over hoe het gaat. Laatste keer lag zijn gewicht onder de -2 lijn en werd niks van gezegd, alleen advies gekregen om volle melkproducten te gebruiken maar ja dat doe ik al.

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier ook altijd een goed gevoel gehad over het cb.
    Met de tweeling was er altijd alle tijd voor ons.
    En nu ook, we hebben veel aan het cb gehad met de jongste, die erg veel huilde en niet in een ritme kwam en trouwens nog steeds geen ritme heeft.............
    Ook is er gezorgd voor ondersteuning van een gezinshulp omdat ik gewoon nergens meer aan toe kwam door S............

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ook hier een fijne arts en verpleegkundige. Zo lief!

Deel Deze Pagina