positief, dan negatief dan weer positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ellen291982, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb hier weer een aantal topics gelezen en wat ik opeens zei is dat er meiden zijn die positief testen en de dag erna (of de dag daarna) opeens negatief en dan later opeens positief. volgens mij ook allemaal kv 2 voor 5 testen. Is er weer iets aan de hand met die testen? ik heb er eerder over gelezen dat sommige meiden ze niet meer vertrouwen maar de anderen wel.

Ik zit te denken namelijk of die testen dan wel te vertrouwen zijn.

Ik heb namelijk vorige maand ook lichte streepjes gehad en toch ongesteld. kan een mk zijn geweest maar de eerste streepjes kreeg ik toen ik mijn eisprong had! toch gereageerd daarop?

vind het zo sneu dat je een posi test in je handen hebt en dra gewoon niet altijd op kan vertrouwen. Dat is toch erg!!!

cb testen moeten volgens mij altijd wle goed zijn, nog geen klacht over gelezen, maar ja die zijn ook erg duur.

2. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    #2 Thalia30, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
    Hey meid, goed dat je het opmerkt en er een topic voor hebt geopend.
    Ik ben zelf echt veel gebruiker van de Kv-testen :) en ze bleven bij mij altijd spierwit ook ver na afleestijd geen vage streepjes gewoon omo-wit.
    Ik heb vorige maand ook een streepje binnen de tijd op mijn kv-testje gespot, die na opdrogen nog maar héél licht was.
    Ik denk niet dat ik zwanger was.
    Ik heb ze zelf nog wel in huis, maar ik heb toch andere cassette testjes besteld omdat al die vage lichte streepjes toch wel opmerkelijk zijn.
    Ik test nog steeds met Kv 2v5 maar ik ga echt niet juichen bij een licht streepje.

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Er zijn uitzonderingen maar er wordt ook vreselijk getuurd naar de meest vage strepen. Als je zwanger wilt worden dan zie je ook overal streepen (ik wel iig). Toch is het in het algemeen zo dat als je zwanger bent de strepen ook wel goed te zien zijn. Ook zie ik mensen die ver voor de nod testen. Vaak is het resultaat dan ook niet helemaal betrouwbaar. Los van externe factoren die het resultaat beinvloeden is het ook zo dat veel zwangerschappen vlak na de innesteling fout gaan. Veel mensen worden dan gewoon ongesteld en weten van niks. Maar omdat er vroeg wordt getest en vage streepjes zijn weten we dat er "iets" moet zijn (geweest). En dat ik natuurlijk ook niet fijn om steeds mee te maken.
    Ik durf wel te stellen dat de zwangerschaps testen over het algemeen goed betrouwbaar zijn, mits je de gebruiks aanwijzing goed opvolgt en daarin leest wanneer de fabrikant adviseerd om te testen (veelal op of na de nod).
    Wel lijkt het er sterk op dat predictor de minst betrouwbare is.

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    bij mij bleef deze test ook gewoon spierwit hoor...

ben het met de moeder van marit eens!

5. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    ik vind het moeilijk die test....vrijdag was ie van mij omo wit en vanaf disndag streepjes...wel heeeeeeeel licht, maar streep is streep en helemaal als ik op 3 testen streepjes zie....maar goed, ik ben wel wat negatiever door de reacties hier op het forum over die test...

Het kan idd wel zo zijn dat die heeeeeeeeeeeeeeeel weinig hcg nodig heeft en idd dat je al posi test na innesteling....en dat het dan zoals heel vaak fout gaat, wel zwanger...maar nog niet gemerkt en dan toch ongi...snap?

mmm....weet niet...ik hoop dat streep streep is...hihi (op dit moment)

XXX

6. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    ik heb voor de eerste keer die testjes gebruikt 2v5 van et kruidvat en bij mij klopte het toch wel en zijn we zwanger,ook heb ik die test gebruikt van predictor en als ik niet zwanger was gaf nie ook negatief aan,ik ben met die testen dan wel weer goed eigenlijk.

Deel Deze Pagina