Hey, ik heb een heleboel ovulatie testen gedaan! De foto is niet zo heel duidelijk maar op dag 16 was deze al best duidelijk! Ik ben door blijven testen omdat ik dacht dat hij weer lichter moest worden. Maar dat doet hij niet, hij blijft donker, soms iets lichter/donkerder, maar dat kan komen omdat ik niet altijd even veel drink. Ik test wel altijd om 18:00 uur, heb er 1 test tussen zitten die ik 's morgens heb getest! Snapt iemand er wat van? Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is! Het was wat knip en plak werk. Heb ze ook op een ander forum laten zien Het zijn trouwens kruidvat testen 9,95 voor 5 stuks! Deze maand hebben ze dus een goeie aan mij gehad haha.. Ik hoop dat de foto lukt: Bekijk bijlage 95475
Ik heb geen verstand van ovutesten, alleen dat de ovutesten van het KV niet echt goed bekend staan...
Ik heb zelf geen ervaring met de KV testen, maar een ovutest moet altijd even donker of donkerder zijn dan de test, dus dan zit je meer richting dag 21 als ik het zo bekijk.
op dag 18 was hij donker dan het controle streepje, waarschijnlijk nu niet meer zo zichtbaar, omdat de test vandaag op de foto is gekomen
ik heb de testen van de kruitvat ook wel eens gebruikt en bij mij gaven ze ook vrijwel elke dag positief aan.. toen ik ze in combinatie gebruikte met CB digitaal ovulatietesten kwam ik erachter dat op de dag dat bij mij de testlijn echt 5x zo donker is als de controle lijn hij pas echt positief is. als ik jou testen zo zie denk ik niet dat je de echt positieve al hebt gehad.