Wanneer zouden we eventueel weer terug mogen gaan naar de gyn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sterre82, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi verloskundigen,

Ik heb misschien een stom vraagje maar hij blijft steeds in mijn hoofd zitten.

Ik heb gehandicapte eileiders zoals ik ze maar 'liefkozend' noem. Mijn linker eileider zit dicht en mijn rechter is vernauwd. Dit is uit een kijkoperatie gekomen voor we aan kindjes wilden beginnen. Toen we ruim 9 maanden later 'van start' gingen moest ik van mijn gyn gaan tempraturen en mochten we het 6 maanden zelf proberen.

Wonder boven wonder ben ik na 5 maanden spontaan zwanger geraakt. Bij 5.5 weken een echo om te kijken of het mooi in de baarmoeder zat en alles was goed. We hebben nu een prachtige kereltje.

Nu zouden we heel graag een 2e kindje willen krijgen en zitten nu in de 3e ronde. Ik verwacht uiteraard niet dat we weer zo snel zwanger zouden kunnen raken e.d maar ik vroeg me wel af wanneer we eventueel weer terug zouden mogen gaan naar de gyn mocht het ons zelf niet meer lukken? Gewoon die 6 maanden aanhouden of langer omdat het ons zelf al eens gelukt is?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sterre,

Ik zou de 6 maanden aanhouden, ze zeggen wel eens als de wegen eenmaal zijn begaan dan ......
    Maar met een gesloten en vernauwde eileider zou ik niet te lang wachten als het zelf niet lukt.

Succes!

Imke

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi Imke,

Bedankt voor je antwoord!
    We houden dus gewoon die 6 maandjes aan maar hopelijk gebeurd er voor die tijd nog een wonder :)

Liefs Sterre.

Deel Deze Pagina