Ik heb vanmorgen een positieve test gemaakt!! Jeeej!! Action test, ik ben 4 dagen over tijd! Nu is de test nog steeds hetzelfde, blijft dit zo? Mag ik nu zeggen dat ik zwanger ben?
Mooie test hoor maar ik denk dat je nog niet overtijd bent hoor eerder 12 dpo (2 dagen voor nod) en dus een eerdere eisprong
Wow!! Het is nog allemaal een beetje ongeloofwaardig!! Ik heb 3 miskramen gehad na mijn jongste dochter van bijna 3! Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan!! Spannend! Dankjewel voor de leuke reacties!
Daar ben ik niet zo goed in< ik heb de eerste dag van mijn laatste menstruatie genomen en daar op uitgerekend.. hoe bereken jij dit? Wat is nod en dpo?
Nou volgens mijn toch wel redelijk regelmatige cyclus had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden.. Dus daar begrijp ik het niet helemaal. Maar toch bedankt voor de uitleg!
Kan best hoor dat je al over je nod heen bent. De kruidvat testen knalde bij mij al bijna terwijl dat bij action nog lang niet was. Loopt in ieder geval mooi op!
K 2v5 test, juist gedaan.. nu stop ik met testen hoor! Ga ik maar eens bloed laten prikken van de week.