Hai dames, Mn vriendin heeft weer een test gedaan afgelopen zondag. En dat was 1 dag voor haar nod deze sloeg positief uit.De test was van matcare er kwam binnen 2 min een heel licht 2e streepje maar het was duidelijk een 2e streepje en hij was roze dus t kan geen indrooglijntje zijn geweest. Nou heeft ze dus vandaag voor de zekerheid een test van clearblue gedaan en die toonde negatief! Ze is nu weer heel onzeker. Is ze nou toch niet zwanger dan?? Ze is niet ongesteld geworden vandaag.
ik zou als ik haar was mn urine inleveren bij de ha ,ze mag dan tegen betaling een test doen.. dan weet ze het echt zeker
Ze zeggen dat het in 60% van de gevallen voor NOD nog misgaat. Ik zou als ik haar was even 2 daagjes wachten en dan een kv2v5 testje doen. Die staan er om bekend iets gevoeliger te zijn en na 2 dagen moet er al weer wat meer hcg zijn. Spannend hoor!!! Liefs mij
oke dan zal ik haar dat zeggen! Maar als t nou zou zijn misgegaan zou ze dan niet al wat moeten bloeden?Ja het is zeer spannend! liefs cle
Bij mij was vorige maand eerst mn test zo goed als nega en 2 dagen daarna begon ik pas bloed te verliezen Hoop dat bij haar de test gewoon niet zo gevoelig was en ze met een gevoelige posi test! Liefs mij