morgen naar de gyn...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by sevgul, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Morgen ga ik weer naar de gyn. Ik ben pas een keer geweest omdat de huisarts dacht dat ik geen eisprong heb maar wel altijd al een goede cyclus alleen na februari ging het mis sindsdien heel onregelmatig ongesteld. Ik kreeg de provera die heb ik 10 dagen geslikt maar ik werd de 2e dag al ongesteld terwijl ik de kuur nog niet af had gemaakt. Heel de kuur door was ik ongesteld en na de kuur niet meer! Terwijl ik eigenlijk na de kuur ongesteld moest worden.
    Maar ja zal wel goed zijn.
    Ik krijg morgen mijn bloeduitslagen Ik HOOP zo graag dat er niets mis is en dat ik zo snel mogelijk zwanger kan raken. Afgelopen zondag hebben we geklust en ik hoooooooooooooooooooooop heel graag dat het raak is en dat ik allemaal niet naar de ziekenhuis etc hoef en op een normale manier zwanger kan raken. PFFFFF dat lucht lekker op!
    moest er eventjes uit!

2. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meis,

heel veel suc6 morgen! ( ofwel straks!)

liefs mandy

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Heel veel succes vandaag! Laat je ons de uitslag weten?

Liefs Marisha

4. Niet meer actief

veel succes vandaag meid
    hopelijk is de uitslag goed

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hoop dat je een gunstige uitslag heb gekregen.

6. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Gisteren ben ik dus naar de gyn geweest. Gelukkig was er niets bijzonders met mijn bloeduitlsagen het was dus gewoon goed.
    Inwendig onderzoek gehad zag er ook allemaal goed uit. Dus vroeg ik hoe het met mijn eisprong zat. Hij wist niet zeker of ik nou wel of geen eisprong zou kunnen hebben en ik moest gewoon even wachten op mijn menstruatie en over 3 weken mag ik weer terug komen.Maar in ieder geval ben ik toch nog gelukkig opgelucht. Nu nog eventjes afwachten.
    Ik vind het wel steeds vervelend (inwendig onderzoek) elke keer wil ik zo snel mogelijk daar weg. Ik durf dan bijna geen vragen meer te stellen. Maar ja ik weet ook wel dat het heel normaal is voor een gyn. Maar ik heb er weel steeds moeite mee.

Share This Page