Er staat idd een streepje maar ik zou zelf een donkerdere streep willen zien om te durven zeggen dat ik zwanger ben. Over een dag weer eens testen, en hopelijk is ie dan al veel duidelijkers en heb je dus meer zekerheid .
Nee,dit bovenste klopt.1 op de 1000 test op nod nog negatief.Daarom is een test op nod ook 99,9% betrouwbaar....
Dank voor het me kijken en reageren. ik geloof er zelf in. De test is te donker voor een test die niet.klopt. en bovendien voel ik me steeds meer zwanger. gister einde van de dag was de test zo. Ik test donderdag nog is voor de knal test. Dan ben ik 6 dagen over tijd. 4,6 weken zwanger. Ik ga er op geloven dat dit goed gaat. Als is dat soms wel lastig na een mk.
Ik vind hem voor de termijn nog steeds te licht.Maar misschien heb je gewoon een latere eisprong gehad?Zwanger ben je in ieder geval!Dat streepje staat er,alleen zou je het duidelijker verwachten.
Kwam nog een goedkope wibra test tegen thuis. Wil de kv bewaren voor dinderdag om een knaller te testen. Nu is er zeker geen twijfel meer binnen 30 seconde een knaller
Nee dat kun je inderdaad niet missen . Mooie test hoor, ik hoop dat je een goeie zwangerschap hebt, gefeliciteerd!!