Hoera we zijn weer zwanger Na 4 jaar incl 1,5 jaar medische molen hebben we vorig Jaar ons mooie meisje gekregen in aug 2011 3 weken gelden opnieuw de medische molen ingegaan Voor een brusje voor onze dochter. Na 1keer pregnyl spuiten en een terugplaatsing van 1 cryo uit de verse poging Van onze dochter. In een natuurlijke Cyclus. Ben ik gewoon gelijk zwanger wou wat een wonder en echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Nu hopen dat alles goed blijft gaan! 8 april ben ik uitgerekend. We houden het voor fam en friends nog even geheim. Dus eventuele meelezers ssssttt.. Hihi
Gefeliciteerd meid, ik herinner me je nog van de NOD/lijsten in 2010 toen ook wij zwanger probeerden te worden van onze 2e. Wat fijn dat wonder nummer 2 nu ook onderweg is voor jullie! Duimen draaien hier voor een plakkertje!
Wat geweldig meis een broertje of zusje voor jullie prinsesje! En wat een geweldig cadeau dat het zo ontzettend snel mocht lukken!! Het is jullie enorm gegund en dit wondertje wilde ontzettend graag bij jullie gaan horen ... en dat hoort hij/zij al helemaal!