Wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cher87, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cher87

Cher87 Lid

19 sep 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal!

Het is de eerste keer dat ik hier wat post, en ik hoop dat jullie mij wat advies willen geven..

Mijn vriend en ik willen graag een kleine..
    Dus zodoende ben ik in Juni gestopt met de pil.
    Mijn menstruatie kwam eigenlijk gelijk weer op gang, al was het de eerste keer pas na 35 dagen. Maar in Juli en Augustus had ik gewoon een cyclus van 28 dagen.

Nu zou ik eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden, maar ben het dus niet geworden.
    Ben nu dus 2 dagen overtijd!

What to do?
    Zal ik al gaan testen of nog even afwachten, aangezien ik in juni een cyclus had van 35 dagen?

Hoop dat iemand mij wat advies kan geven, ben er behoorlijk nerveus om. Hoop dat het raak is!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zou het gewoon proberen! Kan zijn dat het nog te vroeg is maar je weet nooit gezien je laatste twee cyclussen. Ben benieuwd hoor! Heb je wel testen in huis?

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad, pijn gevoeld of gemerkt dat je vruchtbaar slijm had? als dat meer dan 14 dagen geleden is zou ik zeker testen.

Anders zou ik ook testen:D (ik test graag) maar als je geduldig bent dan zou je natuurlijk kunnen wachten tot na je langste cyclus. Maar waarom zou je dat doen als je zo benieuwd bent?

4. Cher87

Cher87 Lid

19 sep 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel mijn eisprong gevoeld, dus misschien moet ik maar gewoon testen:D

Helaas geen testen in huis.
    Ik stond vannochtend wel even in de kruidvat, maar toen toch maar geen test gehaald:)

Morgen dan maar, ben benieuwd!

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zou ook testen. :D Succes! Ik ben benieuwd!

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    en wanneer heb je je eisprong gevoeld? *nieuwsgierig*

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Testen :D!

8. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Testen.

9. Cher87

Cher87 Lid

19 sep 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik mijn eisprong duidelijk, vaak een stekend gevoel onderin mijn buik wat vaak doortrekt naar me rug en richting mijn navel. En altijd halverwege mijn cyclus dus dat moet mijn eisprong wel zijn geweest.

Deze maand voelde ik het ook, volgens mij mij was dat op een donderdag of vrijdag 2 of 3 september.
    Op de dag zelf hebben mijn vriend en ik het niet gedaan want ik had een ochtenddienst en mijn vriend een nachtdienst:(, maar de dag daarvoor wel..

Deel Deze Pagina