Positief getest, beetje bloedvelies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by laris21, Dec 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Hallo,

Gisteravond heb ik een test gedaan 2 dagen voor mijn nod, positief getest.

Was echt door het dolle heen. Nu ga ik net naar de wc en aan het toiletpapiertje zat een klein beetje bruin bloed. Moet ik me nu zorgen maken en wie heeft dit ook gehad?

2. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    aan mij heb je ook niets, maar het kan alle kanten op.. Je kunt een soort innestelingsbloeding hebben of contactbloeding (heb je misschien net sex gehad ?) maar het kan ook voorbode zijn van een mk.
    Het gaat bij veel vrouwen mis al voor dat je NOD is en als je dan niet getest heb, weet je niet eens dat je zwanger was. Omdat je gewoon ongesteld wordt.
    hopelijk uiteraard het eerste! succes meid

3. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Was het echt bruin?

Zoja had nijn vriendin ook 2 keer op NOD en heeft nu een gezonde dochter.

Liefs sancho

4. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Ja sancho het was bruinig, een klein beetje nu is het gestopt. Echt leuk dat jij ook zwanger bent! Was vanncht echt kotsmisselijk en had last van brandend maagzuur en mijn borsten. Net weer getest en nog steeds positief. Dus ik hoop het. We wilden het vanavond aan mijn schoonouders vertellen d.m.v. van de test in de juten zak te doen met een gedichtje erbij. (vieren vanav. pakjesavond), maar weet niet of dat nog zo'n goed idee is. Heb jij het al aan familie verteld? En wat voor symptonen heb je?

En mamavanmerijn bedankt en nee heb geen sek gehad dus daar kan het niet van zijn

5. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Zolang het niet helderrood is en constant zou ik me (proberen) niet druk te maken.

Vorige keer hadden we het veel te veel mensen verteld en toen ging het helaas mis. Dat is dan wel erg zwaar hoor.
    Ik ben iemand die graag alles deelt maar we hebben nu besloten alleen de ouders en beste vrienden te vertellen. Ik drink nogal graag een wijntje en ben morgen jarig ben bang dat ze het anders wel raden haha ( als ik aan de fanta zit) :D

Symptomen.... ik had erge last van men darmen krampen enzo :oops:
    Sinds gister met vlagen misselijk (niet heel erg)
    En echt zon opgeblazen buik ( ben slank, dus is goed te zien.)

verder (nog) niks ;)

Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen, en als je het wilt vertellen ..... meid volg je hart

Liefs sancho

6. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    meid,

Ik heb ook 3 dagen heel licht bruin verlies gehad daar maak ik me echt niet druk om. Heb besloten om me helemaal niet druk te maken trouwens ook al lijkt het wel mis te gaan.
    Dat verlies, alleen iets meer en roder had ik bij mijn vorige zwangerschap ook voor mijn nod. Het hoeft niets met een mk te maken te hebben. Vaak is het gewoon innestelbloed. Mijn innesteling was deze keer ook wat later vermoed ik, vandaar dit bruinverlies op mn nod.
    groetjes irisje

7. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Bedankt meiden en iris ook gfeliciteerd! We hebben het gisteren alleen tegen ouders, schoonouders broer en zussen verteld, de rest vertellen we pas na 3 maanden. Heb gisteravond nog een paar druppeltjes bruineverlies gehad is nu opgehouden! Als ik s'nachts wakker word om naar de wc te gaan ben ik ook misselijk en heb veel brandend maagzuur. En ook last van de darmen en een opgezet buikje! Maar het is het allemaal waard! Genieten jullie er ook van en we zullen elkaar hier nog wel spreken, ik ga ook maar voorzichtig een vbanner aanmaken!

Gr. Larissa :D

8. Niet meer actief

Dat heb ik ook gehad rond de tijd dat ik ongesteld moest worden.
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. ;)

9. Suus75

Suus75 Actief lid

Sep 9, 2006
    167
    0
    0
    Hoi Laris,

Ik heb het ook gehad rond mijn NOD. Twee dagen hele kleine beetjes... dus het kan prima goed zitten hoor!

Ik duim voor je!

Suus

10. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Ja tis toch weer begonnen af en toe een druppeltje als ik naar de wc moet. En bruinig dus niet rood dus maak me nog geen zorgen, heb er ook geen krampen bij en als ik voorafgaande keren ongesteld moest worden zette het bij mij altijd in 1 keer door. En het is echt een vette streep, dat vind ik ook wel bijzonder, ben nog geen eens over tijd.
    Maar blijf nuchter ben wel blij, maar voorzichtig blij zeg maar.

Share This Page