Hoi, ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Nou heb k steeds ongi krampjes en een beetje steken. Ook heb ik soms wat pijn rondom mijn navel. Kan iemand mij geruststellen of herkent iemand dit? Ik maak me een beetje zorgen! Liefs Stephanie
meid ik had in het begin van mijn zwangerschap ook ongie krampen. heel veel mensen hebben dat. zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. oja gefeliciteerd geniet er maar van
Ik ook! En af en toe steken in de zij, dus niets om je zorgen over te maken. Schijnt er allemaal bij te horen. En gefeliciteerd, lekker van genieten!
Dank je wel voor al jullie geruststellende antwoorden! Ik heb nog steeds een aantal keren per dag flinke buikpijnen maar nu ik weet dat het geen kwaad kan, kan ik het dragen Wanneer gaan die krampen over? en hebben jullie ook dat het doortrekt naar je rug? Liefs Stephanie
Ja ik.. Gisteravond was het naar mijn rug getrokken , en toen heeft mijn moeder even de rug iets gemasseerd (onderrug), dit verlichte wel! Die steken heb ik ook, en steeds ben ik 'bang' dat als ik naar de wc ga, ik dan toch ongesteld ben geworden. Maar telkens toch weer een opluchting dat het gelukkig nog goed is. Dacht voordat ik ging testem dat het een buikgriepje was, maar ik mer wel (een beetje) dat er iets 'gebeurd' daarbinnen, alsof iets opgerekt wordt, en weer terug gaat ( moeilijke uitleg denk ik?)