Hallo, Vorige week vrijdag ben ik heel heftig ongesteld geworden. Heb die hele dag veel last gehad van krampen pijn bij mijn baarmoeder en linkereierstok. Daarna werd het wat minder. Echter sinds die tijd heb ik continu een brandend gevoel (ben inmiddels dus niet meer ongesteld) in mijn baarmoeder en linksonderin. Ook dacht ik wat bloedverlies te hebben vandaag. Soms voel ik ook steken zegmaar... Algeheel dus niet prettig en ik maak me ongerust wat daar binnen gaande is. Zou dit een blaasontsteking kunnen zijn en is dit iets om mee naar de huisarts te gaan? Of kan dit ook iets met je baarmoeder zijn ofzo. Ik heb dit nog nooit zo lang of heftig gehad. Groetjes ster
hoi Ster, het zou inderdaad een blaasontsteking kunnen zijn. Het lijkt me verstandig om even naar de huisarts te gaan, en in elk geval even je urine na te laten kijken. Mirjam
Hoi Mirjam, Hier dacht ik zelf ook aan, ik ben alvast heel veel aan het drinken en extra vitaminen geslikt! Morgenochtend bel ik de huisarts als de pijn niet is afgenomen. Bedankt voor je reactie!
hoi Ster, ook al wordt de pijn minder, ik zou toch even voor de zekerheid je uurine na laten kijken. Van een niet behandelde blaasontsteking kun je erg moe worden. Veel drinken en extra vitamine (C) is sowieso goed! Mirjam
Hoi Mirjam, Urine laten controleren, het was mogelijk een beginnende blaasontsteking, maar het kon ook iets anders zijn. As maandag moet ik weer urine laten controleren en spreek ik mijn huisarts. Dan kan ik goed mijn verhaal uitleggen en horen hoe verder. Ik drink inmiddels heeeel veel, maar heb nog steeds een zeurende pijn in mijn liezen/onderbuik. groetjes Ster
inmiddels naar ha geweest......het was geen blaasontsteking. Mogelijk een infectie of een vroege miskraam (na aanleiding van mijn verhaal, klachten en heftige ongesteldheid). Waarschijnlijk gaan de klachten vanzelf over. Over twee weken ga ik terug naar de ha en gaan ze mijn bloed onderzoeken. Bedankt voor het meedenken in ieder geval groetjes Ster