Hoi Meiden Ben niet degene wat hier erg veel post,maar wou jullie toch even zeggen dat ik gisteren positief heb getest YESSSS. En dat terwijl afgelopen maand de iui niet door kon gaan,omdat het fertlab gesloten had met kerst wel kon ik hormonen spuiten,maar klussen moesten we zelf,had er niet veel hoop in maar ja zag het als extra kans. Dus een beetje van ons zelf en een beetje van maggi . Dus meiden geef de hoop niet op en wie weet wordt 2007 ook jullie jaar. groetjes gemma
@ Gemma: Heb je al gefeliciteerd via msn, maar doe het hier ook nog een keer. PROFICIAT MEID! Het is je van ganser harte gegund! Geniet er maar fijn van en over 9 maanden een wolk van een baby toegewenst! PROOST! Groetjes Marjo
Hoi Gemma, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zo zie je maar dat je zelfs met een halve IUI ver kan komen. Meid geniet ervan en hou ons op de hoogte. Liefs, Elvira
Gefeliciteerd, dat moet wel een heel mooi gevoel, dat jullie het samen hebben gedaan. Geniet er maar van.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties,geniet er enorm van. Zeker nog eens dubbel omdat ik afgelopen maand een verloren maand vond (niet dus). Ik zeg gisteren nog een beetje van ons zelf en een beetje van maggi . En eigenlijk hoop ik voor alle meiden zeker die hier op het topic,waar zwanger worden geen vanzelfsprekend is dat ook jullie wens dit jaar in vervulling gaat. groetjes gemma
Inderdaad femke zie echt uit naar de eerste echo,en vindt het spannend,was het maar al eens zover groetjes gemma