De onderste test is niet goed doorgelopen. Ik zou even een nieuwe doen. De onderste test " spoelen" met 4 druppels water. Dan trekt het gele weg. succes!
Oke dat heb ik gedaan, hij geeft nog steeds positief aan alleen die test was gister en die andere twee waren vanmorgen.. Ben ik nu zwanger of ben ik het toch niet?
Deze is negatief helaas. Het is een pennestreep en een pennestreep is altijd negatief. Waar zit je in je cyclus?
Deze lijkt wel positief maar op die testen van vanmorgen kan ik geen streepje ontdekken, maar ik ben geen goede tuurder. Morgenochtend nog een kv testje doen. Als die negatief is, denk ik dat het deze ronde niet gelukt is.
Ik zit 1 dag voor mn nod Had dit ook bij zwanger worden neergezet en ze zeggen dat het mogelijk is dat je HcG schommelt in het begin en vandaar een negatieve test kan veroorzaken. En dat ik 'savonds misschien beter test.
Helaas geeft kV tegenwoordig vaker dit soort strepen. Ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Als je 1 dag overtijd bent zou je een donkerdere test verwachten
@madelein Sorry ik heb verkeerd gerekend ben ik net met mijn warrige hoofd achtergekomen. Morgen is mijn vermoedelijke NOD.
HCG hoort op te lopen en schommelt niet. LH schommelt daarentegen wel de gehele cyclus. Succes met testen. Hoop op een mooie positieve test!