Positief getest en ongesteld geworden.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sophia1986, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Enkele maanden geleden dacht ik ongepland zwanger te zijn. Dit was echter loos alarm. Mijn vriend en ik zijn toen gaan nadenken en we hebben besloten om te stoppen met de pil. We hebben de afspraak gemaakt om er de eerste tijd niet teveel mee bezig te zijn en het gewoon even aan te kijken. Voordat ik de pil slikte had ik een regelmatige menstruatie dus ik hoopte erop dat ik dat nu weer zou hebben. Vorige maand heb ik mijn laatste pil geslikt en heb ik een ontrekkingsbloeding gekregen. Afgelopen dinsdag was dit precies een maand geleden en ik was nog niet ongesteld. Gezien mijn eerdere regelmatigheid heb ik een test gedaan en ik kreeg twee streepjes! Helaas werd ik een paar uur later behoorlijk heftig ongesteld. Heb vandaag een tweede test gedaan en deze was negatief. Ik vraag me nu af of k zwanger ben geweest.

2. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Volgens mij ben je wel zwanger geweest, anders kan je test niet positief uitvallen de eerste keer.

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ja meid, ik denk ook dat je zwanger bent geweest...
    Wat balen! :( (zacht uitgedrukt, het is gewoon k*t!)

Sterkte!

4. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hoi,

Bedankt voor de reacties. Vind het nogal dubbel. Heb totaal niet gelet op symptomen omdat ik er vanuit ben gegaan dat ik ontpillngsverschijnselen had. Wel had ik vorige week witte afscheiding uit mijn borsten en dat vond ik vrij vreemd. Maar ik had zoiets van "Ik ben aan het ontpillen en dan doen hormonen rare dingen met je." Wel heb ik al vanaf zondag last van lage rugpijn en daarvan heb ik nog nooit last gehad. Maar ook daarvoor geld, daar heb ik geen aandacht voor gehad. Toen was opeens die test positief en was ik erg blij. Alleen diezelfde middag heel heftig ongesteld geworden met enorme krampen enzo. Enerzijds is het pas de eerste ronde en vind ik dat ik niet mag zeuren, anderzijds als ik daadwerkelijk zwanger was, waarom werd ik dan toch ongesteld?

5. wat naar zeg, dat je meteen ongesteld bent geworden. ik denk dat het dus al mis was gegaan, en je testte op het tijdstip dat het vruchtje eigenlijk al afgestoten was.

je schrijft trouwens (even offtopic ;) ) dat je met de pil een regelmatige cyclus had. die cyclus word natuurlijk gestimuleerd door de pil en die zorgt voor die regelmaat.

ik hoop dat het snel weer raak is voor je!

rachel

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ongeveer 30% van de bevruchte eicellen wordt nog afgestoten waardoor je alsnog ongesteld wordt. erg balen!
    Wie weet volgende maand!

7. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.Ik baal wel een beetje maar aan de andere kant weet ik nu ook dat ik een eisprong heb gehad. Probeer er voor mezelf maar vanuit te gaan dat er een goede reden is waardoor je lichaam toch ongesteld wordt. Ga me dus maar concentreren op de volgende ronde en niet te lang stil staan bij deze teleurstelling.

Rach84: Ook voordat ik de pil slikte (ongeveer 7 jaar) had ik een hele regelmatige cyclus van 26/27 dagen.Hoopte dit na het stoppen met de pil nog steeds te hebben.

Share This Page